Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:allez dan
problematische afwezigheid was toch wel echt dan? of was da ook om te lachen?
ik vind het maar vreemd dat ze dat erop zouden zetten..strenge school?
Raukaris zei:Iemand da ik ken da haar ook had overslapen, moest het examen gewoon apart afleggen onder toezicht van de directeur.
/edit die was wel direct naar school gekomen![]()
nee tuurlijk niet, daarvoor hoeft het niet streng te zijn (1 minuut te laat is ook te laat)dognose zei:zetten ze er altijd bij,
als je in de ochtend om 8.26 aankomt ipv 8.25
krijg je "te laat aangekomen" op uw rapport, als het na 9.00 is "problematische afwezigheid"
enfin nogal logisch ook das niet perse een strenge school op dat vlak
, ik snap niet dat ze het zo ver hebben laten komen, ik was bijna elke keer met dezelfde gast van de klas afwezig 
ma da zijn geen goeie tips 
speel het mischien slim en zeg dat je ziek bent, dat je flauw gevallen bent en blabla, toch niet zo moeilijk?dognose zei:bon het zit dus zo,
had vandaag examen logistiek
maar ik ben niet uit men bed geraakt en pas om 10uur wakker geworden,
ik bel onmiddelijk naar school en ik mag mijn examen niet afleggen,
op mijn rapport komt: problematische afwezigheid met geen kans op inhaalexamen.
is heel mijn jaar dan totaal verneukt
of is het nog de moeite om bij het volgend examen extra hard men best te doen?
iemand ervaring hiermee?
marle zei:nu die zever dat je voor een bijvaak niet kunt blijven zitten is egwoon belachelijk.
nu in het 5de jaar kun ja alleen aan a attest of c attest krijgen.
als je 1 klein buisje hebt voor zo'n bijvak als dat en gans uw jaar verder doet en je gedraagd ej goed is da kans groot dat ze u der doorlaten.
Ben je een rot jong, en ze hebben u liever niet, doe je wrsl je jaar over.
vermits ej toch geen B-attest kan krijgen.

Radiance zei:Ik betwijfel ten zeerste dat het "jamaar ik was ziek" gezever hier gaat werken, leerkrachten & directrices zijn soms misschien wat goedgelovig, maar nog niet achterlijk hé.
Ik was nochtans vorig jaar bijna blijven zitten omdat de leerkracht van geschiedenis mij ni kon hebben..Stancke zei:Ze gaan u allesinds niet laten zitten voor een bijvak van 2u....
Ik zou dat gwn eens bespreken met de klasleraar ofzo,hoogstwss zal je je examen wel mogen afleggen hoor
Ik had heel toevallig 1 puntje te kort om geen waarschuwing te krijgen voor haar vak (had een 1 op het laatste rapport :/). Had nog geluk dat dat mijn enigste slechte vak was 