Archief - examen niet afgelegd (5de jaar)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dognose

Legacy Member
bon het zit dus zo,

had vandaag examen logistiek
maar ik ben niet uit men bed geraakt en pas om 10uur wakker geworden,
ik bel onmiddelijk naar school en ik mag mijn examen niet afleggen,
op mijn rapport komt: problematische afwezigheid met geen kans op inhaalexamen.

is heel mijn jaar dan totaal verneukt
of is het nog de moeite om bij het volgend examen extra hard men best te doen?

iemand ervaring hiermee?

Bjorn

Legacy Member
dat is zever da ge da nie moogt herdoen, ik heb mij ook eens vergist met ne maat dawe dachten dat het om 10 uur was, maar ze hadden da dan verlegd naar 8.30, en wij stonden daar als iedereen buitenging :) , ze regelden dan gewoon een ander tijdstip voor ons, laat u niet overklappen :)

Santa

Legacy Member
Sorrie dat ik even lach met het zinsdeel "niet uit mijn bed geraakt". :lol:

Poppel

Legacy Member
dognose zei:
bon het zit dus zo,

had vandaag examen logistiek
maar ik ben niet uit men bed geraakt en pas om 10uur wakker geworden,
ik bel onmiddelijk naar school en ik mag mijn examen niet afleggen,
op mijn rapport komt: problematische afwezigheid met geen kans op inhaalexamen.

is heel mijn jaar dan totaal verneukt
of is het nog de moeite om bij het volgend examen extra hard men best te doen?

iemand ervaring hiermee?

Wat een kutschool is me dat.. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je gedrag en je punten van de andere vakken zijn. Als je vaak (al dan niet onwettig) afwezig bent en je stoort de lessen is de reactie natuurlijk begrijpelijk. Is dit het tegendeel heb je alle recht tot klagen!

Is het een hoofdvak of zo maar een bijvakske? Anders kunde nog door uw andere vakken goed te doen er nog doorzijn eh:)

Mocht je nu hierdoor blijven zitten kun je zelfs procederen. Natuurlijk is dit al wat extreem, maar in de meeste gevallen wordt de school in zijn ongelijkheid gesteld:)

dognose

Legacy Member
maar het was de directrice die ik gebeld had, ze was ook redelijk kwaad
maar de reden waarom ik het niet meer mocht afleggen was omdat
er al andere klasgenoten hadden afgegeven.

vnz`

Legacy Member
Normaal moeten alle afwezigheden gewettigd worden tijdens de examens dus ik zou zeggen: ga naar de dokter en vraag voor een afwezigheidsattest. Als die u een beetje kent zal die dat wel willen maken voor 1 dag.

Bjorn

Legacy Member
en hebt ge dat aan de telefoon gezegd 'ik ben niet uit mijn bed geraakt, overslapen'? :unsure:

dognose

Legacy Member
Bjorn zei:
en hebt ge dat aan de telefoon gezegd 'ik ben niet uit mijn bed geraakt, overslapen'? :unsure:

mja de truc van te hoesten en te zeggen da ik ziek ben werkt niet meer

Stancke

Legacy Member
Ze gaan u allesinds niet laten zitten voor een bijvak van 2u....

Ik zou dat gwn eens bespreken met de klasleraar ofzo,hoogstwss zal je je examen wel mogen afleggen hoor

exo

Legacy Member
Ge had gewoon moeten bellen en melden dat ge ziek waard, dan was er geen probleem geweest. --> naar dokter een briefke halen en hopla, ge hebt uw inhaalexamen.

dognose

Legacy Member
exo zei:
Ge had gewoon moeten bellen en melden dat ge ziek waard, dan was er geen probleem geweest. --> naar dokter een briefke halen en hopla, ge hebt uw inhaalexamen.

dat had ik idd beter gedaan

Santa

Legacy Member
Zegt daje hallucineerde door uw ziekte en onterecht zei daje u overslapen had :unsure:

PineMangoes

Legacy Member
Normaal geven die u wel nog een tweede kans. Welke school is 't? Aan onze faculteit zijn ze best relaxt met die dingen.

dognose

Legacy Member
Heilig Hart instituut in heverlee

de directrice had ni gemogen gisteren en reageert het op mij af
ze blafte mij eerst af, en ik zat daar me een houten kop op mijn bed :)

mja ik denk ni da ik het ga mogen inhalen, ze zei ook iets van dat als
op het einde van het jaar mijn punten gestegen waren (dus in stijgende lijn als ge de rapporten bekijkt)
ik er door was. maar dit is zowieso met een klassenraad

ook al zijn mijn punten voor dat vak al redelijk hoog

Gavin

Legacy Member
dognose zei:
mja de truc van te hoesten en te zeggen da ik ziek ben werkt niet meer
werkt niet meer..
gecombineerd met problematische afwezigheid op uw rapport



ik weet het toch niet hoor -_-

_Wicked_

Legacy Member
Je kan nog steeds naar de Dokter gaan achter een attest. Je zegt gewoon tegen de directie dat je met een opkomende verkoudheid zit en dat je u daardoor overslapen hebt, wat vaak gebeurt als iemand ziek is. ;)

edit: tis al opgelost precies.

dognose

Legacy Member
Gavin zei:
werkt niet meer..
gecombineerd met problematische afwezigheid op uw rapport



ik weet het toch niet hoor -_-

dat was eerder humoristisch bedoeld
geweetwel lachen met de clichè's

Gavin

Legacy Member
dognose zei:
dat was eerder humoristisch bedoeld
geweetwel lachen met de clichè's
allez dan :p

problematische afwezigheid was toch wel echt dan? of was da ook om te lachen?
ik vind het maar vreemd dat ze dat erop zouden zetten..strenge school?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan