Archief - Ervaringen ivm Océade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josuwa

Legacy Member
Ja in kapermolen ist ook zo , ik kijk er niet naar om , als er eentje aan e een van mijn vriendinnen zit of mijn spullen dan krijgen ze rammel of een ongelooflijke preek (ja ik kan die zelfs aan met WOORDEN)

Warlock

Legacy Member
in oceade zijn er 3 buizen d8 ek waarvan de gele supersnel gaat, zeker eens proberen
vlakbij ligt trouwens kinepolis kunde ook een filmpkje meepikke

Re@V0r

Legacy Member
mijn zwembroek is daar naar de kloten gebrand van op die glijbanen te zitten ne ganse namiddag...
khad zelfs ne zwemshort + nog een broekske deronder aan... alletwee vol gaten gebrand :eek: :p

Faktory

Legacy Member
Warlock zei:
in oceade zijn er 3 buizen d8 ek waarvan de gele supersnel gaat, zeker eens proberen
vlakbij ligt trouwens kinepolis kunde ook een filmpkje meepikke

Binnen:
1 gewone
1 supersnelle
1 waarbij je in zo'n band moet gaan zitten (enkele of tweepersoons)

Buiten:
2 dezelfde naast elkaar, kort en snel naar beneden waarbij je aan het uiteinde even door de lucht vliegt om daarna een meter lager in het water te plonsen (best pijnlijk aan bepaalde mannelijke lichaamsdelen)
Naast bovenstaande 2 is er nog een iets hogere die niet in een bad eindigt, maar gewoon op de schuifaf zelf (als je snapt wat ik bedoel:D )

1 groot bubbelbad

1 (voor zover ik gezien heb) sauna

Relatief klein buitenbad met een mini stroomversnelling

Binnenbad, waar je met grote zwemband inmag (als je er 1 te pakken krijgt), ook golven om de zoveel tijd + een flosh proberen pakken, als je die pakt mag je op de apenbrug.

Vrij grote eetgelegenheid (wel vrij duur)

En wat ik superhandig vond is dat je met je inkomkaartje je locker moet sluiten, dus geen gesukkel met muntstukken.

twoen

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Met uw -dt fouten, vind ik het nogal hypocriet da gij praat over verziekende allochtonen snotneuzen..

Als ge een thread begint, moogt ge ook gewoon uw vraag stellen zonder een heleboel racistische opmerkingen te geven.

is nie racistisch wa hij zegt...moest hij zeggen da alle allochtonen zo zijn dan was hij racistisch, nu is hij +- "objectief"

oceade heb ik altijd wel plezant gevonden en het is daar proper en goed onderhouden

EazY

Legacy Member
ben er een maand terug ook geweest, niet echt last gehad van allochtonen

mijne maat is er wel zijn portefeuille kwijtgespeeld maar die is later teruggevonden (zonder geld erin of wat dacht ge)

'k vond 't veel geld voor wat 't eigenlijk allemaal maar is.. en ook dat fastfoodrestaurant is barslecht :p

nixie

Legacy Member
qua accomodatie is het vrij leuk, maar de prijs is helemaal niet leuk

veel last van ambetanterikke zulde ni hebbe want tis school, en als ge dan nnog op nen donderdag gaat, imo zal het wel rustig zijn.

en ge hebt in elk zwembad wel iemand die de boel op stelte zet.
in de vakantie eens in mechelen gaan zwemmen.
nog een cool zwembad, 1 schuifaf, 3 zwembadjes(diep,minder diep en eentje voor de klein manne) kei funny natsproeisysteem voor die da juist binnen komen(zo ne gang met ne sensor int begin en op de muren zo horizontale sproeiers met warm water, te zalig :p) maar veel boelmakers :)
en maar 1.35 €

zwembad in londerzeel is ook leuk, vorige week geweest met een vriendin en we waren daar alleen
wel iets tegen de 5€ dacht ik ma ge hebt wel een golfbad,stoombad, paar bubbelbaden en een glijbaan

BlueSkyraider

Legacy Member
Als ik je misschien wat mag aanraden:

Scheldorado in Terneuzen
- leuk subtropisch zwembad
- niet zo duur
- geen tijdslimiet
- nie zo geweldig veel volk (leuke sfeer dus imho)
- er zijn bubbelbaden(gratis), kruidenbaden(muntinworp), zonnebanken(muntinworp), turkse stoomcabines(muntinworp), sauna (is wel extra te betalen en zo met pasje of zoiets), golvenbad, nen zaligen groten boei die boven da golvenbad hangt waar ge u kunt kapot aan smijten :D, stromingen en zo, kunt van binnen naar buiten zwemmen en omgekeerd.
En der is ook een bar aan het zwembad met strandstoelen waar ge food&drinks kunt krijgen.
Der is ook een leuke cafetaria waar ge achteraf iets kunt eten ook met zicht op zwembad.

Maar wat veel beter imho is nadien een romantische dijkwandeling doen op de dijk van de westerschelde, en daarna iets gaan eten en/of drinken in de Nieuwstraat (Mexicaans, Grieks, Turks, Italiaans, Nederlands,...) of in de Westkant (gebouw op de dijk zelf met schoon uitzicht op de lichtjes van de Schelde)

Een aanrader! :niceone:
Meer info: http://www.scheldorado.nl

NB: Tis natuurlijk wel met de auto te doen.

Suphafly

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Als ik je misschien wat mag aanraden:

Scheldorado in Terneuzen
- leuk subtropisch zwembad
- niet zo duur
- geen tijdslimiet
- nie zo geweldig veel volk (leuke sfeer dus imho)
- er zijn bubbelbaden(gratis), kruidenbaden(muntinworp), zonnebanken(muntinworp), turkse stoomcabines(muntinworp), sauna (is wel extra te betalen en zo met pasje of zoiets), golvenbad, nen zaligen groten boei die boven da golvenbad hangt waar ge u kunt kapot aan smijten :D, stromingen en zo, kunt van binnen naar buiten zwemmen en omgekeerd.
En der is ook een bar aan het zwembad met strandstoelen waar ge food&drinks kunt krijgen.
Der is ook een leuke cafetaria waar ge achteraf iets kunt eten ook met zicht op zwembad.

Maar wat veel beter imho is nadien een romantische dijkwandeling doen op de dijk van de westerschelde, en daarna iets gaan eten en/of drinken in de Nieuwstraat (Mexicaans, Grieks, Turks, Italiaans, Nederlands,...) of in de Westkant (gebouw op de dijk zelf met schoon uitzicht op de lichtjes van de Schelde)

Een aanrader! :niceone:
Meer info: http://www.scheldorado.nl

NB: Tis natuurlijk wel met de auto te doen.

'k ben er ies naar toe geweest 4 jaar geleden ofzo
das nen echten bummer
1 griote afschuiver
ni echt de moeite
voor kleine kindere daar integen is da wel de bom

BlueSkyraider

Legacy Member
Idd, 1 grote afschuiver die niet denderend spectaculair is of zo. Maar als ik met mijn vriendin naar een zwembad ga is dat niet voor de afschuivers te doen :unsure:

GroovyBeatsss

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Idd, 1 grote afschuiver die niet denderend spectaculair is of zo. Maar als ik met mijn vriendin naar een zwembad ga is dat niet voor de afschuivers te doen :unsure:
Zal eerder inschuiven zijn bij u zeker:p

$anka

Legacy Member
can you blame him???

imo not :)
als ik met mijn vriendin naar een zwembad ga is da ook ni om 700 keer de schuifaf te doen ze

Towlie

Legacy Member
Noemen ze dat zwembad in brussel dan een zwemparadijs? :p
Het is daar proper en wel wijs enal, maar een paradijs kunt ge et ni noemen ;)
Schelderado is ook wel fun, ge kunt is in da koud bad springen ;)

Warlock

Legacy Member
hoe noemt da spul daar in Londerzeel
ben daar ooit eens geweest

russian

Legacy Member
Ik vond het zwembad in Terneuzen ook wel fijn (en het is niet enorm ver van Gent).

In Océade ben ik slechts één keer geweest, en niet zonder reden. Hoewel ik in mijn leven nog nooit ambras met iemand heb gehad, is er één uitzondering: het nemen van een broebelbad in Scheldorado in het bijzijn van Marokkanen (naar ik schat van een jaar of 16 jong). Het jonge bendeke vond het leuk om mensen uit het broebelbad te jagen, en zo alles voor hun te hebben. Ik dacht van mij niet te laten doen door een bende snotneuzen, en duwde één van die pagadders met zijn hoofd onder water. Achteraf heb ik mij dat beklaagd, want al gauw kwam er een tros grotere mannen af. Uiteindelijk na een kwartiertje het bad (moeten) verlaten.

Enorm cliché maar waar. Daar moeten we niet meer gaan.

MaDDie

Legacy Member
bij zwemparadijs denk ik aan die heerlijke waterpretparken het zuiden van spanje. hmmm dat is al lang geleden. enorm groot, vele buizen enz, en heerlijk warm.

Eagle`

Legacy Member
Kmoet zeggen ik ga enkel na Océade alst poolparty is van economica en dan zijn er geen problemen :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
MaDDie zei:
bij zwemparadijs denk ik aan die heerlijke waterpretparken het zuiden van spanje. hmmm dat is al lang geleden. enorm groot, vele buizen enz, en heerlijk warm.

idd da is bij mij ook het woord "zwemparadijs" ;)

nujah back van oceade en kvond het wel goe eigelek... twas 14€ wel mjah als ge naar ne centerparcs gaat zijde ook 15€ kwijt en dan hebde wel ni zo'n zotte buizen xD

die gele was te zot man ik voelde gkracht fzo in men nek, die was te gek :p
die anderen binne was leuk, goe snel en ni echt pijnlijk aan u rug (gelukkig)
die met die bande was leutig, als ge met 2 ging vloog ge wel serieus door die bochte :x
die 2 buiten ware leuk, kanonbal was leuk ma pijnlijk aan uwe rug als ge op da water pletste en die kamikaze buiten was kort maar leuk, wel men zwembroek e gat erin xD

twas leutig, zeer weinig volk, ik denk da als er 100 man was da ge't hebt gehad. 2u voor da we eruit moeste kwam er wel een hoop losgelate hollanders ff de boel op zenne kop zette ma die ware na een anderhalf uur ook al weer weg ^^

twas tof ma nu ook weer ni om elke maand te doen fzo ;) het golfslagbad met die bandne is trouwens ook wel een leuke meerwaarde :p golven zijn ook wel vrij sterk daar tov andere zwembade da'k al gehad heb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan