Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ni moeilijk ehjosuwa zei:(ja ik kan die zelfs aan met WOORDEN)

Warlock zei:in oceade zijn er 3 buizen d8 ek waarvan de gele supersnel gaat, zeker eens proberen
vlakbij ligt trouwens kinepolis kunde ook een filmpkje meepikke
)SweetEmmaRose zei:Met uw -dt fouten, vind ik het nogal hypocriet da gij praat over verziekende allochtonen snotneuzen..
Als ge een thread begint, moogt ge ook gewoon uw vraag stellen zonder een heleboel racistische opmerkingen te geven.

) maar veel boelmakers 
, stromingen en zo, kunt van binnen naar buiten zwemmen en omgekeerd.BlueSkyraider zei:Als ik je misschien wat mag aanraden:
Scheldorado in Terneuzen
- leuk subtropisch zwembad
- niet zo duur
- geen tijdslimiet
- nie zo geweldig veel volk (leuke sfeer dus imho)
- er zijn bubbelbaden(gratis), kruidenbaden(muntinworp), zonnebanken(muntinworp), turkse stoomcabines(muntinworp), sauna (is wel extra te betalen en zo met pasje of zoiets), golvenbad, nen zaligen groten boei die boven da golvenbad hangt waar ge u kunt kapot aan smijten, stromingen en zo, kunt van binnen naar buiten zwemmen en omgekeerd.
En der is ook een bar aan het zwembad met strandstoelen waar ge food&drinks kunt krijgen.
Der is ook een leuke cafetaria waar ge achteraf iets kunt eten ook met zicht op zwembad.
Maar wat veel beter imho is nadien een romantische dijkwandeling doen op de dijk van de westerschelde, en daarna iets gaan eten en/of drinken in de Nieuwstraat (Mexicaans, Grieks, Turks, Italiaans, Nederlands,...) of in de Westkant (gebouw op de dijk zelf met schoon uitzicht op de lichtjes van de Schelde)
Een aanrader!![]()
Meer info: http://www.scheldorado.nl
NB: Tis natuurlijk wel met de auto te doen.
Zal eerder inschuiven zijn bij u zekerBlueSkyraider zei:Idd, 1 grote afschuiver die niet denderend spectaculair is of zo. Maar als ik met mijn vriendin naar een zwembad ga is dat niet voor de afschuivers te doen![]()

Warlock zei:hoe noemt da spul daar in Londerzeel
ben daar ooit eens geweest
MaDDie zei:bij zwemparadijs denk ik aan die heerlijke waterpretparken het zuiden van spanje. hmmm dat is al lang geleden. enorm groot, vele buizen enz, en heerlijk warm.

het golfslagbad met die bandne is trouwens ook wel een leuke meerwaarde
golven zijn ook wel vrij sterk daar tov andere zwembade da'k al gehad heb