Archief - Ervaringen ivm Océade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
llo mensen,

kga donderdag naar océade gaan met de vriendin en kheb hier al eens ligge zoeke ma de vorige thread is eentje van 2j oud dus mss ni echt relevant meer tov nu

wa zijn de ervaringen nu bij de mensen over da zwemparadijs?
klas in die thread dat er vooral toen 2j terug veel last was die *** allochtone die de boel kome verzieke, hopelijk is da nu verandert :x nu wss zal'k er minder last van hemme vermits die snotneuze op school zitte dan normaal gezien ma in brussel wete nooit

wel spijtig da ge 14€ betaalt voor 4€ te zwemme :x das ffs meer als 3u per uur mja...

mense geef ervaringen over de glijbanen/properheid/vriendelijkheid enz alles dus :p

Rash

Legacy Member
Ik kan u gewoon zeggen dat het qua hoeveelheid allochtonen niet verminderd is, in tegendeel zelfs! Qua glijbanen e.d. is het daar nog vrij amusant, maar echt geweldig is het nu ook weer niet. Ik ga er alleszins niet zo veel meer naartoe gaan...

menlor

Legacy Member
kga daar soms naatoe, ja der zitten daar allochtonen. En dan? heb nooit gemerkt da die daar de boel verzieken. 1 keer hebbek gezien da ene op de grond spuwde ( just naast zwembad ) dus das wel goor. Ma voor de rest niks mis mee :)
En lekker sauna nemen, brubbelbad, turks stoombad, allemaal tof voor met u lief ( aanrader )

groeten

$anka

Legacy Member
ben er onlangs ook is geweest, en ik vond het eigenlijk echt weggesmeten geld.
zo een slecht zwembad. zwemparadijs is wel gigantisch overdreven.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
zucht is er nu niemand die mij kan overtuigen om er wle naar toe te gaan :p

ik had er tbh wel naar uit gekeke xD en moete die apen :p ni opt school zitte trouwens :p die snotneuze van -18 dan ^^

Faktory

Legacy Member
Maand geleden eens naartoe geweest, geen last van allochtonen. Glijbanen zijn wel leuk. Zeker wel leuk, maar niet voor elke week. Na 4u heb je het daar zeker gehad :)

SilentSpring

Legacy Member
@ Tah Boonzor: edit uw laatste post maar rap voor der ne mod komt zevere over racisme;)

LaCucaracha

Legacy Member
kheb hiernet ook typische ambrasmakakskes zien voorbijlopen, max 16 j
zaten ook ni op school ( was om 14u btw):p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tbh zijn er hier meer "racistischere" uitsprake gedaan als da van mij ze :p das ne logische stelling ^^ die moede op school zitte, zal enkel men woordje is verandere want makakke is er wa over xD

ok faktory ;) das nu is ne goeie comment xD

SweetEmmaRose

Legacy Member
Met uw -dt fouten, vind ik het nogal hypocriet da gij praat over verziekende allochtonen snotneuzen..

Als ge een thread begint, moogt ge ook gewoon uw vraag stellen zonder een heleboel racistische opmerkingen te geven.

Insomnia187

Legacy Member
Heb niks te zoeken in deze thread, maar die verziekende allochtonen snotneuzen vind je terug in veel openbare zwembaden..

Suphafly

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Met uw -dt fouten, vind ik het nogal hypocriet da gij praat over verziekende allochtonen snotneuzen..

Als ge een thread begint, moogt ge ook gewoon uw vraag stellen zonder een heleboel racistische opmerkingen te geven.

wat een link
't is overduidelijk da gij er ni mee te maken krijgt

LSDsmurf

Legacy Member
De paar keer dat ik naar Oceade geweest ben heb ik daar niet echt last van gehad. Oceade is leuk maar na een paar uur steekt dat wel tegen, maar dat is eigelijk in elk zwembad zowat IMO.

Heb niks te zoeken in deze thread, maar die verziekende allochtonen snotneuzen vind je terug in veel openbare zwembaden..
Niet overal maar op sommige plaatsen is er echt wel veel overlast. Deze zomer ben ik eens naar de Warande geweest in Wetteren. Dat recreatiedomein is niet zo groot maar toch zag ik daar aan de ingang/parking een stuk of 3 agenten en op het domein zelf nog eens een stuk of 3 agenten die de hele tijd aan het patrouilleren waren. Ik heb horen zeggen dat daar zoveel politie is om het krapuul af te schrikken.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Ben er een keer geweest met de vriendin en heb op 1turk/marokkaan na geen last gehad!

Alom gekende reactie toen ik met mijn vriendin voorbij liep...
MEEEEH ali! Kzweer kijk die meisje jo!:ironic:

Kurobu

Legacy Member
Stimpy zei:
hey meisje
mooi meisje

:rofl:
zo is het echt wel he :p
ge moet eens naar openlucht zwambad in kortrijk gaan, echt erg daar :p
of mouscroen :x daar gaak over zwijgen :)

@ emma : een mens lastig vallen / kwetsen is veeeeeeeeeeeeeeel erger dan een dt fout hoor ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Met uw -dt fouten, vind ik het nogal hypocriet da gij praat over verziekende allochtonen snotneuzen..

Als ge een thread begint, moogt ge ook gewoon uw vraag stellen zonder een heleboel racistische opmerkingen te geven.

das ni van opmerking geve :p

ik heb genoeg in die thread van 2j terug gelezen dat die daar de boel bij wijze van spreke "terrorisere" en normaal gezien moet -18 op school zitte donderdag of ze zitte gewoon ni meer op school :)

das toch een feit ipv bs opmerkingen te geve

MaDDie

Legacy Member
ik ga daar nietmeer heen.
Je staat in de rij aan te schuiven voor een glijbaan, komt er zo een klein allochtoontje en die steekt iedereen voorbij. Ge reageert erop en laat hem u niet voorbij steken, begint die kleine aap van zijn kloten te maken. Loopt terug naar beneden en gaat zijn 24 grote broers halen. :) Das altyd leuk.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar vertel die mannen dat maar eens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan