Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!2u55!4n zei:Idd Uw reispas niet vergeten aanvragen natuurlijk.

schep zei:Toen wij vlogen had ik ook de indruk dat er joden bij ons zaten die 't niet zo nauw namen met de voorschriften van het vliegtuigpersoneel. Toen er gevraagd werd om te gaan zitten en riemen vast te doen, deden zij nog rustig op 't gemakske door met zich installeren en keuvelen etc, tot na een kleine 10 min ze verplicht werden.
Voor de rest geen problemen mee gehad.

L@TrO zei:Ik heb een maandje geleden mijn ticket naar NY vastgelegd ( ik ga samen met 2 vrienden ), en dat koste me ong 400€ met tax heen en terug ( met pasen, 8dagen inc vliegreis). Het hotel enzo staat nog niet was, ma da zien we nog wel.
En in de zomer ga is de west-side eens doen (california) , voor een weekske of 3.
) kwijt te zijn?
als ge jong zijt hebt ge daar bijna geen last van. Ik heb het niet gehad met gaan naar Mexico of naar NY (mijn zus ook niet). Mijn ouders daarentegen wél.C-dude zei:Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.
C-dude zei:Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.

'k Kan dat enkel beamen.SkateDivision zei:als ge jong zijt hebt ge daar bijna geen last van. Ik heb het niet gehad met gaan naar Mexico of naar NY (mijn zus ook niet). Mijn ouders daarentegen wél.

C-dude zei:Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.