Archief - Enkele dagen New York

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schep

Legacy Member
Toen wij vlogen had ik ook de indruk dat er joden bij ons zaten die 't niet zo nauw namen met de voorschriften van het vliegtuigpersoneel. Toen er gevraagd werd om te gaan zitten en riemen vast te doen, deden zij nog rustig op 't gemakske door met zich installeren en keuvelen etc, tot na een kleine 10 min ze verplicht werden.
Voor de rest geen problemen mee gehad.

!2u55!4n zei:
Idd Uw reispas niet vergeten aanvragen natuurlijk.

idd, en goed op tijd doen ook :p

NoizeSuppressor

Legacy Member
schep zei:
Toen wij vlogen had ik ook de indruk dat er joden bij ons zaten die 't niet zo nauw namen met de voorschriften van het vliegtuigpersoneel. Toen er gevraagd werd om te gaan zitten en riemen vast te doen, deden zij nog rustig op 't gemakske door met zich installeren en keuvelen etc, tot na een kleine 10 min ze verplicht werden.
Voor de rest geen problemen mee gehad.


AUSSTEIGEN!!! :D

L@TrO

Legacy Member
Ik heb een maandje geleden mijn ticket naar NY vastgelegd ( ik ga samen met 2 vrienden ), en dat koste me ong 400€ met tax heen en terug ( met pasen, 8dagen inc vliegreis). Het hotel enzo staat nog niet vast, ma da zien we nog wel.
En in de zomer ga is de west-side eens doen (california) , voor een weekske of 3.

NoizeSuppressor

Legacy Member
L@TrO zei:
Ik heb een maandje geleden mijn ticket naar NY vastgelegd ( ik ga samen met 2 vrienden ), en dat koste me ong 400€ met tax heen en terug ( met pasen, 8dagen inc vliegreis). Het hotel enzo staat nog niet was, ma da zien we nog wel.
En in de zomer ga is de west-side eens doen (california) , voor een weekske of 3.

en wat denkt ge in totaal (zonder winkelen enzo he :) ) kwijt te zijn?

ps: morgen na werk passeren we bij reisbureau, zal bevindingen posten voor de eventueel gegadigden :)

C-dude

Legacy Member
Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.

SkateDivision

Legacy Member
C-dude zei:
Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.
als ge jong zijt hebt ge daar bijna geen last van. Ik heb het niet gehad met gaan naar Mexico of naar NY (mijn zus ook niet). Mijn ouders daarentegen wél.

NoizeSuppressor

Legacy Member
C-dude zei:
Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.

ik kan wel wat aan hoor, sla me wel paar wiskeys in mijn frak en dat komt allemaal goed :D

russian

Legacy Member
SkateDivision zei:
als ge jong zijt hebt ge daar bijna geen last van. Ik heb het niet gehad met gaan naar Mexico of naar NY (mijn zus ook niet). Mijn ouders daarentegen wél.
'k Kan dat enkel beamen.

Avondland

Legacy Member
Eens een paar dagen naar the Big Apple zie ik ook wel eens zitten, volgens mij een heel boeiende stad waar veel te beleven is. Enig nadeel is het hoge prijskaartje, hoewel de vliegkaarten goedkoper waren dan vroeger (of niet?). En een roadtrip doorheen héél de States is ook 'n droom van me (net als een roadtrip doorheen Europa), maar daarvoor zal ik wel een flinke cent moeten verdienen eer ik daaraan kan beginnen.

TooTall

Legacy Member
Ik had toen het geluk dat de PSP's net uit waren in de US, ik had mij 3 value packs meegebracht van 200€, en ze hier verkocht tegen 250€. Had ik nog wat ruimte gehad op mijn VISA, ik had er meer meegehad :)

AHA hier gaat ge wel wat aan hebben, foto's van mijn tripje. Wel in het Engels, maar kom.

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=56008

Sagax

Legacy Member
moet ge dan geen tax betalen voor die 3 PSP's aan de douane ofzo?

TooTall

Legacy Member
er staan in zaventem 3 heel kwaad kijkende Belgische champetters die niet eens iets opendoen :)

maxdevis

Legacy Member
C-dude zei:
Aangezien de TS voor de eerste keer gaat vliegen: info opzoeken ivm jetlag.

en als je er echt last van hebt, dan koop je ginder wat melatonine in een drug-store

Huey

Legacy Member
ik kan u zeggen: fantastische stad, zoveel te zien, echt een ongelooflijk gebeuren naar daar gaan en ook: ongelooflijk duur, so bring some cash.. zeker voor verblijf ist abnormaal veel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan