Archief - E-mail Account

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
Gmail dient hier voor alledaagse dinges zoals forumstuff en mailen naar de maten.
Dan hebbek nog Hotmail voor msn, in mindere mate mailen met maten enz.
M'n Skynet adres ten slotte is voor officiële dingen, zoals bestellingen bij Collishop, ...

DéWé

Legacy Member
Den Freddie zei:
Gmail dient hier voor alledaagse dinges zoals forumstuff en mailen naar de maten.
Dan hebbek nog Hotmail voor msn, in mindere mate mailen met maten enz.
M'n Skynet adres ten slotte is voor officiële dingen, zoals bestellingen bij Collishop, ...

Waarom zoveel verschillende? :) Linkt gewoon u gmail of skynet adres aan een net passport en ge kunt er ook mee op msn...

Timmos

Legacy Member
Ik ben overgestapt van hotmail naar gmail omdat
  • Minder drukke interface
  • Minder laadtijd door afwezigheid eyecandy interface, er is een eenvoudige maar propere interface hier
  • Grote space
  • Antwoorden komen onder elkaar als een soort conversatie
  • Veel betere detectie van spam (nog geen enkele keer spam in mijn inbox gekregen!)
  • Ge kunt ook op MSN dus daarom moet ge geen Hotmail/Live gebruiken

Robust²

Legacy Member
Timmos zei:
Ik ben overgestapt van hotmail naar gmail omdat
  • Minder drukke interface
  • Minder laadtijd door afwezigheid eyecandy interface, er is een eenvoudige maar propere interface hier
  • Grote space
  • Antwoorden komen onder elkaar als een soort conversatie
  • Veel betere detectie van spam (nog geen enkele keer spam in mijn inbox gekregen!
  • Ge kunt ook op MSN dus daarom moet ge geen Hotmail/Live gebruiken

Dikke, grote ²

SilentSpring

Legacy Member
DesertWolf zei:
Waarom zoveel verschillende? :) Linkt gewoon u gmail of skynet adres aan een net passport en ge kunt er ook mee op msn...

gmail is idd gelinkt aan nen net passport.
Toenek m'n hotmail registreerde wistek niet dat da kon (we spreken dan over 2001). Gmail bestond toen ook nog niet.

Nu, m'n gmail gebruiken voor msn is er nog niet doorgekomen omda'k geen goesting heb iedereen te laten weten da'k een nieuw adres heb:p.

Owja, 'k heb ook nog nen email genre [email protected] van 't school.
Ma da's vanzelfsprekend enkel voor schoolzaken.

owja, die nief hotmail interface suckt wel, tegen dat uw inbox eindelijk geladen is...

Miss da'k na de examens de overstap naar m'n Gmail maak en m'n hotmail wegsmijt.
Da's nog zo'n kinderachtig adres vinnek:p.

(pcmaniak .... gemaakt toenek nen bubbel van 14 was, nu bennek echt al geen maniak meer:p)

[TFT]Poky

Legacy Member
gewoon u contact personen lijst opslaan, en die dan laden als ge op u nieuw account zit.

SilentSpring

Legacy Member
[TFT]Poky;8659274 zei:
gewoon u contact personen lijst opslaan, en die dan laden als ge op u nieuw account zit.

hmm, 't is al?
Iedereen krijgt dan zo'n kotje van persoon x heeft u toegevoegd zeker?
Dus eigenlijk hebbek daar niet veel werk aan dan, miss toch es doen.
Hotmail wordt praktisch nooit meer gebruikt.

Timmos

Legacy Member
Ahja, ik heb ook een mailadres [email protected] maar ik laat al mijn mails doorsturen naar gmail. Zo hoef ik enkel in gmail te checken. Na nen tijd smijt ik dan gewoon alle mails in [email protected] in één klap weg :)

Ik haat het gewoon om meerdere adressen te moeten checken :p

PureFun

Legacy Member
Ik heb meerdere emails waaronder yahoo, gmail, hotmail, univ. Specifiek voor spam (registration mail verification), vrienden en werk/studie. Met wat forwards stuur ik mails door naar aliasen van mijn isp mailbox. Uiteindelijk probeer ik zoveel mogelijk dingen apart te houden.

Het laatste wat je wil is dat een spider of hoe het tegenwoordig ook noemt uit je enige inbox kan opmaken waar je werkt, wat je studeert, wat je interesses zijn, wie behoort tot je vriendenkring, ... Met [isp] is het snel en gemakkelijk om aliasen en mailboxen aan te maken, adressen worden bijna meteen actief/geupdate. Naast pop3 biedt [isp] ook een web-interface aan.

Uit gemakzucht laat ik alle info/mails wel samenvloeien in mijn isp mailbox. Een isp zal imo minder geneigd zijn aan agressieve data mining te doen dan bedrijven zoals google en yahoo die koning zijn in de personalised ads wereld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan