Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den Freddie zei:Gmail dient hier voor alledaagse dinges zoals forumstuff en mailen naar de maten.
Dan hebbek nog Hotmail voor msn, in mindere mate mailen met maten enz.
M'n Skynet adres ten slotte is voor officiële dingen, zoals bestellingen bij Collishop, ...
Linkt gewoon u gmail of skynet adres aan een net passport en ge kunt er ook mee op msn...Timmos zei:Ik ben overgestapt van hotmail naar gmail omdat
- Minder drukke interface
- Minder laadtijd door afwezigheid eyecandy interface, er is een eenvoudige maar propere interface hier
- Grote space
- Antwoorden komen onder elkaar als een soort conversatie
- Veel betere detectie van spam (nog geen enkele keer spam in mijn inbox gekregen!
- Ge kunt ook op MSN dus daarom moet ge geen Hotmail/Live gebruiken
DesertWolf zei:Waarom zoveel verschillende?Linkt gewoon u gmail of skynet adres aan een net passport en ge kunt er ook mee op msn...
.
.
)[TFT]Poky;8659274 zei:gewoon u contact personen lijst opslaan, en die dan laden als ge op u nieuw account zit.
[TFT]Poky;8659274 zei:gewoon u contact personen lijst opslaan, en die dan laden als ge op u nieuw account zit.


