Preske
Legacy Member
matthias zei:das is voormij 1 euro waard, net ietsje minder dan een rolletje wc papier
want alsik daar mn kont mee afkuis, staan er inktvlekken op mn kont xD
das dus de reden waarom ik ni wou zeggen wat het item was, voor zulke comments
reteiP zei:Vraag eens op een forum van anderlecht of zo.
Bij de iets oudere supporters zitten wel een paar verzamelaars.
Zo'n shirt heeft zeker waarde, maar je moet altijd 2 mensen vinden die het willen kopen, of er wordt niet opgeboden![]()
heb ik gedaan. en ze geven daar belachelijk hoge prijzen


