QplQyer
Legacy Member
Het zou wel fijn zijn mocht je vermelden wat de gebruiker dan fout deed ... (gelijk, argumenten geven voor je bewering). Voor zover ik mij herinner lag het probleem eerder aan het feit dat de oude modems niet geschikt waren voor de overgang (door het gebruik van een ander protocol ofzo en enkel de modems die met dat protocol overweg kunnen de snelheidsverhoging te geven).Moloch zei:bij 99.9% van die zogezegde doemberichten ligt de schuld bij de gebruiker zelf
en met mono ver boven de 4mbit? tuurlijk..![]()
En met Mono geraakte ik boven de 4Mbps ja, toen we net telenet hadden was de theoretische maximumsnelheid 10Mbps en ook nadat men de cap had gezet op 4Mbps (waarbij men de andere modems verdeelde (!)) geraakte ik aan mijn oude snelheden (zijnde 600-700 KB/s, wat hoger is dan 4Mbps). En neen, de bestanden waren niet op voorhand gecachet. Er zijn genoeg mensen die dit kunnen bevestigen hoor.


