virtualdude
Legacy Member
josuwa zei:en , doet dit kwaad aan mijn IP's ? want ze zijn static... dus niet dynamisch zoals op telenet vermeld word !
t'is nie omdat uwen IP niet verandert da ge een static abo hebt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josuwa zei:en , doet dit kwaad aan mijn IP's ? want ze zijn static... dus niet dynamisch zoals op telenet vermeld word !

El_L4mor zei:omschakelen naar expressnet zorgt er wel voor da uw internet 30-60 minuten uitvalt. Ik heb da gedaan just toen mijn zus iets belangrijks aan't doen was online, dus misschien niet onbelangrijk om weten
verder levert het geen problemen op...

Laurens100 zei:Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.
?-Als men van Mono naar Expressnet gaat, verliezen we dan onze mailboxen/ emailadressen en onze login en password?
-Hoe gebeurt de betaling bij de overschakeling?
Lambda zei:-Als men van Mono naar Expressnet gaat, verliezen we dan onze mailboxen/ emailadressen en onze login en password?
-Hoe gebeurt de betaling bij de overschakeling?

zaffah zei:mja je kan je hier toch de vraag stellen waarom dat telenet zo'n dingen niet automatiseert ....
Laurens100 zei:Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.
Block zei:Dit product wordt niet ondersteund met uw modem, neem contact op met ...

Met al die doemberichten over internet dat plots trager gaat ipv sneller enzo heb ik daar niet veel zin in (tenzij dat dat bij iedereen al zou opgelost zijn, maar ik betwijfel het).Laurens100 zei:Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.
QplQyer zei:Met al die doemberichten over internet dat plots trager gaat ipv sneller enzo heb ik daar niet veel zin in (tenzij dat dat bij iedereen al zou opgelost zijn, maar ik betwijfel het).
De limieten zijn overigens voor mono ook veranderd, dus is het enkel voor hogere upload-snelheid dat ik het zou moeten doen (download is hier altijd al boven de 4Mbps geweest op topsnelheid).

Moloch zei:en met mono ver boven de 4mbit? tuurlijk..![]()
