Archief - [dringend]Telenet mono uploadsnelheidverhoging

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

virtualdude

Legacy Member
josuwa zei:
en , doet dit kwaad aan mijn IP's ? want ze zijn static... dus niet dynamisch zoals op telenet vermeld word !

t'is nie omdat uwen IP niet verandert da ge een static abo hebt ;)

Anoniem04

Legacy Member
@C-dude

Toen het juist aangekondigd was, kreeg je altijd een waarschuwing dat de waarbord van uw modem verviel.

i386dx

Legacy Member
Toen wel, maar dat is nu niet meer (waren klachten over). Waarborg blijft dus behouden.

Bram

Legacy Member
ik hem da nu al verschillende keren geprobeerd, over te schakelen naar expressnet voordak ga gaan maffen, ma da ding zegt steeds da ze "mijn aanvraag nu even niet kunnen behandelen"...

iemand een idee?

Garrincha

Legacy Member
El_L4mor zei:
omschakelen naar expressnet zorgt er wel voor da uw internet 30-60 minuten uitvalt. Ik heb da gedaan just toen mijn zus iets belangrijks aan't doen was online :p, dus misschien niet onbelangrijk om weten ;)

verder levert het geen problemen op...

bij mij viel internet niet uit enkel de telefoon en ik wou nog van alles vragen :tuuut tuut tuuut tuut :crazy:

Lambda

Legacy Member
-Als men van Mono naar Expressnet gaat, verliezen we dan onze mailboxen/ emailadressen en onze login en password?
-Hoe gebeurt de betaling bij de overschakeling?

Laurens100

Legacy Member
Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.

Wover

Legacy Member
Laurens100 zei:
Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.

bang voor het onbekende :p?

-Als men van Mono naar Expressnet gaat, verliezen we dan onze mailboxen/ emailadressen en onze login en password?
-Hoe gebeurt de betaling bij de overschakeling?

- Nee
- Blijft dezelfde manier

Lambda

Legacy Member
Als ik in de loop van de nog te facturen maand verander, betaal ik dan dubbel?

Nibblerken

Legacy Member
Lambda zei:
-Als men van Mono naar Expressnet gaat, verliezen we dan onze mailboxen/ emailadressen en onze login en password?
-Hoe gebeurt de betaling bij de overschakeling?

Pas nog overgeschakeld ... :woohoo:

Gewoon bij mijntelenet expressnet kiezen, uurtje later is het overgeschakeld en merk je er niets van, buiten dat je downloadsnelheid een beetje hoger ligt.
Login , mailbox ... blijft allemaal behouden...

Betaling bij overschakeling , wel er verandert niets , dus je moet niet extra betalen. Volgende factuur komt op dezelfde dag van de maand als nu al is en je zal dus gewoon 43€ (?) moeten betalen (niet dubbel dus).

Als je overschakeld wordt je telemeter normaal ook gereset. (maar factuurdatum blijft behouden)

Je merkt er dus niets van... ;)

Stimpy

Legacy Member
hoe zit het met die 50 euro activatiekosten? want kzit nog bij mono

Nibblerken

Legacy Member
Hier nooit activatiekosten gehad...

Ik geloof dat je zelfs nooit activatiekosten moet betalen als je van abbo switched.
Enkel een switch van freesurf naar een express-abbo betaal je extra, ben er wel niet 100% zeker van ...

zaffah

Legacy Member
mja je kan je hier toch de vraag stellen waarom dat telenet zo'n dingen niet automatiseert ....

BlueIce

Legacy Member
zaffah zei:
mja je kan je hier toch de vraag stellen waarom dat telenet zo'n dingen niet automatiseert ....

omdat ze dan iedereen 2GB extra download moeten geven. Degenen die nu niet beseffen dat ze eigenlijk beter overschakelen, kunnen ze gewoon rustig laten doen. Plus het feit dat als je omschakelt en je nog een oude modem hebt, ge meer dan wsl toch begint te zagen over het feit dat de modem de nieuwe snelheden niet aankan en ze u een nieuwe moeten geven. 't is gewoon veel makkelijker om iedereen stillekes te laten doen en enkel degene die het doorhebben verder te helpen en te geven waar iedereen eigenlijk recht op heeft..

Block

Legacy Member
Laurens100 zei:
Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.

Dit product wordt niet ondersteund met uw modem, neem contact op met ...

Moloch

Legacy Member
Block zei:
Dit product wordt niet ondersteund met uw modem, neem contact op met ...

gene last van gehad, kheb dan ook een 2jaar terug ne nieuwe docsis gekregen :D

QplQyer

Legacy Member
Laurens100 zei:
Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen nog altijd op mono zitten.
Met al die doemberichten over internet dat plots trager gaat ipv sneller enzo heb ik daar niet veel zin in (tenzij dat dat bij iedereen al zou opgelost zijn, maar ik betwijfel het).
De limieten zijn overigens voor mono ook veranderd, dus is het enkel voor hogere upload-snelheid dat ik het zou moeten doen (download is hier altijd al boven de 4Mbps geweest op topsnelheid).

Moloch

Legacy Member
QplQyer zei:
Met al die doemberichten over internet dat plots trager gaat ipv sneller enzo heb ik daar niet veel zin in (tenzij dat dat bij iedereen al zou opgelost zijn, maar ik betwijfel het).
De limieten zijn overigens voor mono ook veranderd, dus is het enkel voor hogere upload-snelheid dat ik het zou moeten doen (download is hier altijd al boven de 4Mbps geweest op topsnelheid).

bij 99.9% van die zogezegde doemberichten ligt de schuld bij de gebruiker zelf

en met mono ver boven de 4mbit? tuurlijk.. :lol:

virtualdude

Legacy Member
Moloch zei:
en met mono ver boven de 4mbit? tuurlijk.. :lol:

mono met originele modem -> 10Mbit
en die haalde ook ;)

'k zit kik ook op mono.
T'is nie voor die extra virtuele snelheid da ik ga overschakelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan