Den Freddie zei:
Belgacom zou ik al zeker niet nemen eigenlijk.
Alleen al het feit dat ze u verplichten hun eigen Phillips router te kopen zint me al niet. +
uwen internetsnelheid gaat ook nog eens drastisch naar beneden als er tv gekeken wordt.
Persoonlijk zou ik op dit moment eigenlijk voor Tv Vlaanderen ofzo gaan via satteliet, 300+ zenders voor 9,95€ de maand.
In tegenstelling tot de andere waar je amper meer zenders hebt.
Nu, ik ben blij dat we thuis gewoon bij de analoge tv blijven, we moeten al die digitale zevers niet hebben
Niet helemaal waar. Als je in een gebied zit waar ADSL2+ of VDSL1 beschikbaar is, sluiten ze u daarop aan. Dan krijg je 8,6 Mbit van hen, 4 Mbit voor tv en 4,6 Mbit voor internet.
TVV is wel aan te raden ja, ben je van die duopolisten toch al een beetje af, zoniet zit je goed bij Telenet vind ik, bij BGC ben je slechter af.
Voor internet zou ik DX-Solutions, Dommel of EDPnet aanraden. Voor telefonie kan je VOIP bellen (heel goedkoop) en voor mobiele telefonie moet je maar zelf een provider kiezen, ken daar niet veel van.
Dat BGC goedkoper is waar en niet waar.
*Als klant bij BGC, kan je voor 50EUR digitale televisie bijkrijgen. 41 EUR voor je internetabo, daarbij reken je 9,- EUR bij voor digitv bij BGC. In dit geval is BGC wél 25% goedkoper dan de
kabel (iN.Di en Telenet).
*Als klant bij een alternatieve operator kán je geen BGC tv nemen, tenzij je overstapt.
*Voor internet bij Telenet, en je wilt digitv bij BGC, ben je duurder af bij Belgacom.
Dit is natuurlijk allemaal gratis reclame voor de twee duopolisten in Mechelen en Brussel natuurlijk. Nog eens gratis in Terzake komen, gratis in alle kranten staan (advertenties niet meegerekend), gratis op internet staan.