Archief - De stopzetting van Netwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garmir

Legacy Member
Waarschijnlijk waren er lezers op deze site van Netwerk, maar wanneer ik vandaag het nieuwe magazine wou gaan halen in de dagbladhandelaar, kreeg ik de mededeling dat netwerk de boeken toe gesmeten had.
Ze zijn er mee gestopt met andere woorden...

Veel informatie wisten ze niet, en een echte doorgronde reden kon je niet vinden op de site.

www.netwerk.be zei:
Beste lezer,

Netwerk stopt ermee. Een zeer moeilijke advertentiemarkt dwong ons de handdoek in de ring te gooien. De Persgroep Publishing heeft de afgelopen jaren op talloze manieren geprobeerd om het blad leefbaar te houden. Ook pogingen om andere uitgevers warm te maken voor het blad, zijn helaas mislukt. Wij willen jullie allemaal nog eens hartelijk bedanken voor de hartverwarmende reacties op dit spijtige nieuws.

Dit kan je terug vinden op hun site...


.
MVG
Garmir

zaffah

Legacy Member
mja, het was niet echt vernieuwend. Het was een mediaboekje uit de duizend.

Ik las het ook wel nog tamelijk graag maar de strijd is hard :)

Mee

Legacy Member
Ik ben gisteren ook serieus verschoten: ik ging effe iet opzoeken op de Netwerksite (paar maand geleden dat ik daar nog geweest ben) en dan krijgt ge zo een bericht.

Gelukkig dat mijn abonnement eind januari was afgelopen, ik moet echt nie het boekske "Genieten" hebben :).

killgore

Legacy Member
Goede zaak

Nu nog die andere rommelboekjes en heel misschien komt er dan nog eens een computermagazine waar nuttige zaken instaan.

russian

Legacy Member
killgore zei:
Goede zaak

Nu nog die andere rommelboekjes en heel misschien komt er dan nog eens een computermagazine waar nuttige zaken instaan.

Je kan de vertaling van CT magazine kopen. Een goede zaak is het imo niet; ook minder ICT-minded personen hebben nood aan een houvast.

Time

Legacy Member
Logische evolutie imo, het internet is een pak sneller dan zulke weekbladen. Wie online mee is, vindt bijna alles wat daarin staat oud nieuws. Handig voor mensen die minder mee zijn op internet en kant en klare hints & tips willen, maar dat is het dan ook.

Messias.

Legacy Member
killgore zei:
Goede zaak

Nu nog die andere rommelboekjes en heel misschien komt er dan nog eens een computermagazine waar nuttige zaken instaan.

Inderdaad, ik heb ook een abonnement op C't, en dat is een zeer goed en kwalitatief computermagazine.

Oldskooler

Legacy Member
Wie leest zoiets toch heb ik me altijd afgevraagd, wie koopt zoiets.

Hail internet.

Hetzelfde met al die gamemagzines, hail gamespot.

killgore

Legacy Member
russian zei:
Je kan de vertaling van CT magazine kopen. Een goede zaak is het imo niet; ook minder ICT-minded personen hebben nood aan een houvast.

houvast?

Netwerk viel nog mee tbh, maar ik vond die boekjes voor gewone gebruikers echt rommel ze. Mijn pa heeft ook lang zo een boekje gehad en uiteindelijk na 1-2 jaar opgezegd en gemerkt da em daar nu eens 2x niets aan gehad heeft.

Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat de meeste van die boekjes voor 3/4e over fototoestellen, dvd-toestellen, ... gaan <_<.

Nee serieus, die zijn echt voor niets nodig imho & slaan enkel maar geld uit de iets minder ict-minded personen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Oldskooler zei:
Wie leest zoiets toch heb ik me altijd afgevraagd, wie koopt zoiets.

Hail internet.

Hetzelfde met al die gamemagzines, hail gamespot.

Omdat velen dat aangenaam vinden om te lezen. Reden genoeg voor u? Internet of niet, ik zal altijd de PC Gameplay blijven kopen omdat het een fijn magazine is.

Messias.

Legacy Member
Papier leest lekker aangenaam, veel dingen worden extra uitgediept, etc.

DA_MadAce

Legacy Member
Kvond Netwerk een goed blad en ik kon me steeds vidnen in hun conclusies. :(

RIP

Oldskooler

Legacy Member
Zo'n boekskes zijn goed voor 40tigers die al blij zijn dat ze een dvd in hun pc kunnen steken :p.

Feignasse

Legacy Member
Netwerk was nog altijd iets beter dan het op complete beginners gerichte Clickx, maar toch. De focus verschoof naar mijn mening ook net iets te veel in de richting van multimedia, ik heb echt geen behoefte aan de zoveelste gsm- of digicamtest. Tegenwoordig koop ik af en toe een nummertje van C't, da's veel interessanter.

M1tch

Legacy Member
Oldskooler zei:
Zo'n boekskes zijn goed voor 40tigers die al blij zijn dat ze een dvd in hun pc kunnen steken :p.


maar serieus, als je niks deftig kan zeggen dan kan je beter gewoon zwijgen.

Ik las netwerk geregeld graag. Ben logischerwijze zelf een fervent pc-gebruiker.

Spijtig :)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Nu niet specifiek netwerk, maar ik lees ook wel eens liever een mag ipv alles op het internet te lezen. Heeft ook een prettiger gevoel vind ik. En lees het meestal op de wc.

Als er iemand laptop zegt, krijgt mijne 46 in zijn reet! :p:

Terror Factor

Legacy Member
S wel spijtig, k las da ook wel graag. kocht het vroeger soms is. het is idd wel minder pc minded en meer multimedia, ma da vond ik juist goed. die multitests ware best wel handig.

t was ook gewoon een mooie bundeling van alle interessante informatie imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan