Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GMotha zei:Tuurlijk geloven die in de paus, tis pretty obvious dat die mens bestaat. Maar of ze zijn gezag aanvaarden...

pntzi . zei:Wat valt er te geloven in een Paus?
Bose zei:Dat het het grootste schandaal is dat ooit is uitgevonden op deze planeet?
Nu ga je bij sommige een gevoelige snaar rakenKill0rBee zei:Dat zijn zowat alle godsdiensten imo.

TermIx.be zei:Hm ik weet wel dat er Amerikanen zijn die in de paus geloven ja..
Ik was met mijn school in Italië, op het St. Pietersplein stonden we, ik rookte ff een sigaretje. Daar was dus blijkbaar een groep Amerikanen daar met een Amerikaanse priester. Ineens komt die priester naar mij en nog een paar kameraden toe: "you don't smoke on saint peters square, put it out, it's disrespectful" ma echt zo op een dreigende toon -_-

Dan zou je je serieus hebben belachelijk gemaakt met u engelsNfsuplayer zei:ik zou dan gewoon gezegd hebben:
i don't believe in god or whatever, i'm only here because we must...
why?
schooltrip...![]()
amdr zei:Dan zou je je serieus hebben belachelijk gemaakt met u engels

amdr zei:Nu ga je bij sommige een gevoelige snaar raken![]()