Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nas

Legacy Member
sluysen zei:
kweet niet hoe het bij u zit, maar hier hebben de grote cola flessen langs de zijkant wel enkele ribben, vooral bij het stuk waar het etiket zit (om de paar cm zit er een lijntje)

das wel nog maar sinds kort, ook de nek is korter geworden (stuk tussen de ronding van de fles en het dopje)
Ja, er is wel een verschil tussen twee ribbels op een volledige fles of het feit dat die vol staat zodat je nog een 1/3 overhoudt als je em platduwt.

sluysen

Legacy Member
Weet ik, maar ze helpen allesinds al wat, bij cola zit je zowiezo met het harde onderste en bovenste wat je niet kleiner kan krijgen als je die samen drukt.

Lospeed

Legacy Member
Muscleduck zei:
In Gent heb je V-Tax 09 222 22 22

Leek me ook al de handigste om te onthouden :p (zeker voor op oudejaar, de enige moeilijkheid zal het aantal 2'en zijn :unsure:)

Tibokio

Legacy Member
Alteration zei:
Dit en andere reviews reeds gelezen?

Hangt een beetje af van wat jij belangrijk acht

Yep, al reviews gelezen. 'k Weet niet, het maakt mij niet zo veel uit. Het verschil tussen de twee is klein.

MrKend54l zei:

Ben ik ook meer geneigd om te kopen :p Ofwel nog wat afwachten, want de desire s is ook al een dik half jaar oud.

Dastardly

Legacy Member
Carrion zei:
https://www.beyondgaming.be/forums

Iemand die wa toelichting kan verschaffen?

uit de ergernissenthread kan ik opmaken dat het gewoon de zoveelste zwakzinnige was die hier een poging kwam ondernemen om grappig te zijn door een medische vraag te stellen en daarbij extra aandacht te besteden aan het feit dat hij asperger had. in de ergernissen thread staat nog wat zever ivm bloed ophoesten en 't feit dat hij niet naar spoed wilde omdat die al dicht gingen zijn.

de rest kunt ge er wel bij verzinnen vermoed ik.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dastardly zei:
uit de ergernissenthread kan ik opmaken dat het gewoon de zoveelste zwakzinnige was die hier een poging kwam ondernemen om grappig te zijn door een medische vraag te stellen en daarbij extra aandacht te besteden aan het feit dat hij asperger had. in de ergernissen thread staat nog wat zever ivm bloed ophoesten en 't feit dat hij niet naar spoed wilde omdat die al dicht gingen zijn.

de rest kunt ge er wel bij verzinnen vermoed ik.

Kortom: een onnozele of een onnozele.:baard:

Muscleduck

Legacy Member
Hij had een topic gemaakt dat hij gesmoord had en daardoor terminators zag enz :lol:

Tonerider

Legacy Member
regelmatig heb ik bij het afprinten van een document dat mijn printer maar een gedeelte afprint en dan het blad uitwerpt. Ligt dit aan de printer of aan de pc? Komt voor bij verschillende programma's.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sdc zei:
regelmatig heb ik bij het afprinten van een document dat mijn printer maar een gedeelte afprint en dan het blad uitwerpt. Ligt dit aan de printer of aan de pc? Komt voor bij verschillende programma's.

Probeer hem eens aan een andere computer aan te sluiten of probeer met een Ubuntu livecd. Dan weet je meteen of het aan de printer ligt of de pc. Check zeker ook eens voor nieuwere drivers voor de printer, dat kan miscchien helpen.

Tonerider

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Probeer hem eens aan een andere computer aan te sluiten of probeer met een Ubuntu livecd. Dan weet je meteen of het aan de printer ligt of de pc. Check zeker ook eens voor nieuwere drivers voor de printer, dat kan miscchien helpen.
probleem is dat het niet altijd voor komt, dus het valt moeilijk te checken. Heb net 7 bladen geprint en bij 1 daarvan stopte hij weer halverwege.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sdc zei:
probleem is dat het niet altijd voor komt, dus het valt moeilijk te checken. Heb net 7 bladen geprint en bij 1 daarvan stopte hij weer halverwege.

Bizar. Daarom raad ik aan het eens met bijvoorbeeld een ubuntu livecd of een andere pc te proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan