Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
Boterkoek zei:
Even een vraagje over een reisticket...Als ik het goed begrijp zijn de blauwe cirkels de lokale uren -wanneer je toekomt-, en de rode lijnen hoelang de vlucht is. Of heb ik het verkeerd?


klik

Neen, je bent correct. Simpele rekensom toch?

Indigoke

Legacy Member
MrKend54l zei:
Gaat het surfen op een tablet eigenlijk vlot?
En om specifieker te zijn met een Samsung galaxy tab 10.1.

Ja. Je zit natuurlijk met een touchscreen keyboard, waardoor typen minder vlot gaat als op pc/laptop (vind ik toch), maar surfen/dingen opzoeken enzo gaan zeer vlot

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Brick Top zei:
Dunno, €25 of €30 ofzo? Zal nog altijd goedkoper zijn dan de meeste pc-shops denk ik.
minstens 50€!! Nee echt er zijn winkels die 60€ durven vragen voor een format, dan spreken we niet over het tijdrovende installeren van winzip, rar, office, eventuele codecs, email instellen, blablablabl
Dokken moeten ze gvd!! :D

core_canton

Legacy Member
Ik zocht op paypal en kreeg resultaten van mensen dat elkaar geld overmaken. Waarom?

Alteration

Legacy Member
core_canton zei:
Ik zocht op paypal en kreeg resultaten van mensen dat elkaar geld overmaken. Waarom?

Vaak willen mensen iets betalen met PayPal, maar hebben ze onvoldoende tot geen saldo op hun PayPal en dat opwaarderen (bankoverschrijving) duurt officieel 2-3 werkdagen, wat niet snel genoeg is voor sommigen. Als daarentegen iemand anders van zijn PayPal op die van hen overschrijft, hebben ze het direct en kunnen ze hun aankoop ook direct betalen i.p.v. dus 2-3 werkdagen te wachten.

bootstrap

Legacy Member
is het L kenteken verplicht in België voor startende rijbewijs b-bestuurders?
regels rond de afmetingen of kleur van het kenteken?

Muscleduck

Legacy Member
De L is verplicht ja.


"L" en ACHTERUITKIJKSPIEGEL

. De achterzijde van de wagen moet met een "L" uitgerust zijn.
. Binnen In de wagen moet een extra achteruitkijkspiegel voor de begeleider aangebracht zijn.


NIEUWE RIJOPLEIDING RIJBEWIJS B

Morrissey

Legacy Member
bootstrap zei:
is het L kenteken verplicht in België voor startende rijbewijs b-bestuurders?
regels rond de afmetingen of kleur van het kenteken?

Voorlopig rijbewijs -> L

Definitief rijbewijs -> Geen L

Afmetingen ken ik niet exact, maar die zijn toch allemaal wat van dezelfde grootte?

Bosvos

Legacy Member
Morrissey zei:
Voorlopig rijbewijs -> L

Definitief rijbewijs -> Geen L

Afmetingen ken ik niet exact, maar die zijn toch allemaal wat van dezelfde grootte?

Ik rij momenteel met een kleine L (voor op brommers in feite), da's de enige zelfklevende die ik hier vond. Ik heb voor de rest wel zo eentje die ik aan de binnenkant kan hangen, maar met verduisterede ramen is dat nogal onnozel :/

Tot nu toe nog geen klachten over gekregen...

sluysen

Legacy Member
iemand die een deftige en recente komedie kent?

out of inspiration qua films, en er komt zoveel bucht uit ook

bootstrap

Legacy Member
Muscleduck zei:
De L is verplicht ja.


"L" en ACHTERUITKIJKSPIEGEL

. De achterzijde van de wagen moet met een "L" uitgerust zijn.
. Binnen In de wagen moet een extra achteruitkijkspiegel voor de begeleider aangebracht zijn.


NIEUWE RIJOPLEIDING RIJBEWIJS B
dat van die achteruitkijkspiegel betwijfel ik ten zeerste, die website is onbetrouwbaar want er staan nog dingen op die foutief zijn.

Morrissey

Legacy Member
Die spiegel klopt nochtans, die is voor de begeleider. Die moet een spiegel hebben, dus ja dat is verplicht.

Tonerider

Legacy Member
als je iets in de saturn in antwerpen koopt, kan je het dan eventueel ook binnen doen in een andere saturn als het stuk is? En hoe zit het bij fnac?

Général Zantas

Legacy Member
sluysen zei:
iemand die een deftige en recente komedie kent?

out of inspiration qua films, en er komt zoveel bucht uit ook

History of the World: Part I


Geen recente, maar wel 2 keer zo goed als hetgeen de rest u aanraadt.

Bosvos

Legacy Member
?therapy? zei:
Waar kan je pomade kopen?
Zouden ze dat in het kruidvat verkopen?

Echte pomade is blijkbaar niet overal te vinden. De enige fysieke winkel waarvan ik weet dat ze het hebben is de King & Queens in Antwerpen (retrowinkeltje). Ik koop mijn gerief altijd op pomade-shop.eu.

Ik ben zelf al eens op zoek gegaan in de normale winkels... overal vindt ge wel een mix tussen pomade en gel, maar da's dan van die styling gum of whatever. Echte deftige pomade heb ik dus nog niet gevonden (buiten in die ene winkel dus).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan