skelly_king
Legacy Member
no_way2go zei:Heb jij de laatste 7 jaar onder een steen gewoond?
² How dumb can you be ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no_way2go zei:Heb jij de laatste 7 jaar onder een steen gewoond?
lol i'm stupidno_way2go zei:Heb jij de laatste 7 jaar onder een steen gewoond?

Goldrusher zei:De jaren 2000 klinkt goed.
We zeggen toch ook de jaren 1900 of de jaren 1800 ?
Goldrusher zei:De jaren 2000 klinkt goed.
We zeggen toch ook de jaren 1900 of de jaren 1800 ?
q-ball_NBK zei:Tegen dat de jaren 2000 voorbij zijn is de mensheid uitgestorven, dus waarom daarvan wakkerliggen![]()