Archief - de Big Big brother thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nibblerken

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
héhé, in den eerste hadde ze ni zo'ne show, toen ware ze hun zelf nog (oftewel ware het in de opvolgers gewoon altijd kutmense) :p


Den eerste was nog "intressant" omda ze teminste wa dinges deden die leuk ware voor te zien, voor et zo te zeggen

En eigelijk over bette hebbek et ni, want khate da wijf eigelijk, maar klachte wel me haar stomiteite :p

²
Spillie for president :applause:
De eerste is en blijft de beste, da was eens iets nieuws op tv.

enZiiime

Legacy Member
Indeed spillie was zalig :p

toen em den marathon moest lope voor die slote erover te gooie ;x

Santa

Legacy Member
Damn pee anders moeten ze een vrouw die twee kindjes verloren heeft op twee jaar tijd, eens doen zingen voor het ongeboren kind van een medebewoonster >_>

enZiiime

Legacy Member
|SanTaa| zei:
Damn pee anders moeten ze een vrouw die twee kindjes verloren heeft op twee jaar tijd, eens doen zingen voor het ongeboren kind van een medebewoonster >_>

Da moge ze imo niet verplichten ... das iets teveel imo...

Thales

Legacy Member
+ nog maar pas gehoord dat ze geen kinders meer kan krijgen ( eftjes toch ni )
int begin had ik wel zoiets van oké wa is da met de dee, ze bleiten lijk voor alles... ma toen deed ze haar verhaal en had ik wel iets van aha ok

enZiiime

Legacy Member
nja, der zitte wel mee, kanker aan baarmoeder of wa wast allemaal :p

Als ze da verplichte, dan zinkt BB heel laag in mijn ogen.

mense lache er mss mee da ze zo belachelijk doe, morja tot ge et zelf meemaakt (alle ja beeld u da in als ge wijf zei ofz, doe ffkes ne bh aan, doe er 2 tomate in, doe ne string aan, en een pruik een beeld u da in :p)

Preske

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Indeed spillie was zalig :p

toen em den marathon moest lope voor die slote erover te gooie ;x

echt é, en dan met op het dak te kruipen.
wa ne rebel dat hij was...

En een jaar later hadden ze zelfs meiskes moeten op pikkken vanopstraat in londen die op hem stonden te wachten voor zen handtekening. En toen hij vroeg of ze wisten wie hij was of wat hij gedaan had, zeiden ze nee. :rofl: :rofl:

En hij is pas echt in m'n achting gedaalt toen hij eenvan zijn fans, een al wat oudere dame, een ganse avond heeft laten wachten op een handtekening en eens op de foto "want hij had geen tijd".
En toen em da zei kwam er zo'n schoon jong poepke vragen om te dansen, dan had hij opeens wel tijd :ironic:

Over betty, sja.
M'n ma heeft zltijd gezegd, "als ge niets goeds kunt zeggen, zeg dan niets"

GaMe®

Legacy Member
lol er is een feestje in het huis met véél drank, en die bart is echt strontzat :D

Sneakytje

Legacy Member
jup, ier ook. maar ze zullen wel aan het slapen zijn na het feestje van deze nacht

biotek

Legacy Member
mss neemt bart wel enen jonkvrouwe aan zen lans
ocharme zen toekomstige vrouw

Poppel

Legacy Member
Evi, Sandra en An zijn genomineerd. Maandag moet één van hen het huis verlaten, misschien … Want Big Brother is van plan zijn bewoners maandag in de LIVE opnieuw uit te dagen en voor een gewaagd dilemma te plaatsen.

Nadat Walter de naam zal noemen van de persoon die het huis moet verlaten, krijgt deze in de Dagboekkamer te horen dat ze de kans krijgt deze beslissing ongedaan te maken…Op één voorwaarde: dat er een ‘oude bekende’ terugkeert. De exitpersoon moet dit dilemma bespreken met de groep alvorens een definitieve beslissing te nemen. Hoe sterk is de groep gehecht aan de exitpersoon? Hoever willen ze gaan om deze exit te verhinderen? Hoe staan ze tegenover een eventuele terugkeer van Javier?...

De bewoners weten dat alleen Nathalie of Javier terug kunnen keren. En dat maakt het dilemma voor velen wellicht nog groter. De kijker weet echter al dat het om Javier gaat. Javier zal maandagnamiddag van Big Brother alvast stiekem zijn intrek mogen nemen in de loft, in afwachting van de beslissing of hij al dan niet opnieuw het huis zal mogen betreden.

:lol:

Blanco

Legacy Member
Hoever willen ze gaan om deze exit te verhinderen? Hoe staan ze tegenover een eventuele terugkeer van Javier?...

Hmmm, ik vermoed dat er dan iemand van de genomineerden zich gaat opofferen want Javier wil niemand terug. Of wel gaan ze dreigen om allemaal te vertrekken, maar dan wint Javier en dan is BB gedaan en moet Kanaal 2 een ander programma inlassen voor de volgende maanden. (tot jolijt van velen wss)

Poppel

Legacy Member
Blanco zei:
Hmmm, ik vermoed dat er dan iemand van de genomineerden zich gaat opofferen want Javier wil niemand terug. Of wel gaan ze dreigen om allemaal te vertrekken, maar dan wint Javier en dan is BB gedaan en moet Kanaal 2 een ander programma inlassen voor de volgende maanden. (tot jolijt van velen wss)
nee, ge snapt het niet. De "opdracht" is dat er "een oude bekende" terugkomt.. Dit kan zowel Natalie zijn als javier, dit weten de bewoners niet. De kijkers weten wel dat het om Javier gaat. Dus de keuze gaat moeilijk zijn..

enZiiime

Legacy Member
Javier winnen als iedereen vertrekt :|?

Die zouk met eigenhande kapot slage :p

zo'ne arrogante klootzak mag da ni winne, em is al me genoeg geld gaan lope in z'n verlede

RaZoR be

Legacy Member
ik weet het tioch nie zeker , een oude bekende , dan zoude ze toch niet zegge, ofwel eruit, ofwel erin blijve en iemand erbij.... als da nathatlie zou zijn, is da toch meer een cadeau, en nie echt een keuze, dus denk wel da de bewoners da zullen doorhebben...

keuze:
erin + Javier = gekkenhuis
eruit = zelfopoffering

erin+natalie = cadeau
eruit = stom aanbod van BB als ze denke dat natalie erbij komt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan