Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr_Anderson zei:héhé, in den eerste hadde ze ni zo'ne show, toen ware ze hun zelf nog (oftewel ware het in de opvolgers gewoon altijd kutmense)
Den eerste was nog "intressant" omda ze teminste wa dinges deden die leuk ware voor te zien, voor et zo te zeggen
En eigelijk over bette hebbek et ni, want khate da wijf eigelijk, maar klachte wel me haar stomiteite![]()
|SanTaa| zei:Damn pee anders moeten ze een vrouw die twee kindjes verloren heeft op twee jaar tijd, eens doen zingen voor het ongeboren kind van een medebewoonster >_>

)Mr_Anderson zei:Indeed spillie was zalig
toen em den marathon moest lope voor die slote erover te gooie ;x
Evi, Sandra en An zijn genomineerd. Maandag moet één van hen het huis verlaten, misschien … Want Big Brother is van plan zijn bewoners maandag in de LIVE opnieuw uit te dagen en voor een gewaagd dilemma te plaatsen.
Nadat Walter de naam zal noemen van de persoon die het huis moet verlaten, krijgt deze in de Dagboekkamer te horen dat ze de kans krijgt deze beslissing ongedaan te maken…Op één voorwaarde: dat er een ‘oude bekende’ terugkeert. De exitpersoon moet dit dilemma bespreken met de groep alvorens een definitieve beslissing te nemen. Hoe sterk is de groep gehecht aan de exitpersoon? Hoever willen ze gaan om deze exit te verhinderen? Hoe staan ze tegenover een eventuele terugkeer van Javier?...
De bewoners weten dat alleen Nathalie of Javier terug kunnen keren. En dat maakt het dilemma voor velen wellicht nog groter. De kijker weet echter al dat het om Javier gaat. Javier zal maandagnamiddag van Big Brother alvast stiekem zijn intrek mogen nemen in de loft, in afwachting van de beslissing of hij al dan niet opnieuw het huis zal mogen betreden.

Hoever willen ze gaan om deze exit te verhinderen? Hoe staan ze tegenover een eventuele terugkeer van Javier?...
nee, ge snapt het niet. De "opdracht" is dat er "een oude bekende" terugkomt.. Dit kan zowel Natalie zijn als javier, dit weten de bewoners niet. De kijkers weten wel dat het om Javier gaat. Dus de keuze gaat moeilijk zijn..Blanco zei:Hmmm, ik vermoed dat er dan iemand van de genomineerden zich gaat opofferen want Javier wil niemand terug. Of wel gaan ze dreigen om allemaal te vertrekken, maar dan wint Javier en dan is BB gedaan en moet Kanaal 2 een ander programma inlassen voor de volgende maanden. (tot jolijt van velen wss)