Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leven bracht hij idd, maar welk.. Kzat me enorm te ergeren aan zn overdreven arrogant en zelfzeker gedrag, en nog meer aant feit da em da heel de tijd kon doen zonder da iemand ooit tegen em in gingDjack zei:Jammer dat Javier eruit is. Hij bracht tenminste wat leven in het huis. De meeste die er nu inzitten zijn sukkels. Maar nog altijd amusant om te bekijken. Ik las hier trouwens erges dat iemand Kirsten een lekker ding vond. Rare mening imo, ze hebben die percies met haar neus een paar keer tussen de deur gestoken. Haar lichaam wil ik wel es inspecteren, maar over dat hoofd zou toch een zakje gaan![]()


Phoo zei:dus de kijkcijfers vallen nu al tegenDenk dat die nog Big boss word maandag :>


GaMe® zei:Javier komt er maandag terug in ^^
filmke:
http://bb.belbone.be/videoplayer.php?file=/trailers/javierback.wmv&qlt=low
sheebs zei:echt belachelijk van bb, hij toonde zich al zwak dat hij de bewoners liet beslissen, maar nu toont hij zichzelg nog zwakker door terug t ekomen op zijn beslissing. Bah, bigbrother is toch niemeer wa et geweest is he...
die javier zelf kan ik ook nie luckte, me zijn vies vettig haar, zijne smerige baard en zijn stom mutske, tzou mij nie verwonderen moesten er in alle 3 deze dingne luizen en ander ongedierte zitten, bah kzou vies zijn van met die samen te wonen

Myst!Q zei:Den eerste was Ownage, met betty boob .. man man man da was pas lachen![]()
neomitochondria zei:zolang je haar maar niet hoorde lachen![]()



