Archief - de Big Big brother thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
Jammer dat Javier eruit is. Hij bracht tenminste wat leven in het huis. De meeste die er nu inzitten zijn sukkels. Maar nog altijd amusant om te bekijken. Ik las hier trouwens erges dat iemand Kirsten een lekker ding vond. Rare mening imo, ze hebben die percies met haar neus een paar keer tussen de deur gestoken. Haar lichaam wil ik wel es inspecteren, maar over dat hoofd zou toch een zakje gaan :p

Elvis P

Legacy Member
Djack zei:
Jammer dat Javier eruit is. Hij bracht tenminste wat leven in het huis. De meeste die er nu inzitten zijn sukkels. Maar nog altijd amusant om te bekijken. Ik las hier trouwens erges dat iemand Kirsten een lekker ding vond. Rare mening imo, ze hebben die percies met haar neus een paar keer tussen de deur gestoken. Haar lichaam wil ik wel es inspecteren, maar over dat hoofd zou toch een zakje gaan :p
Leven bracht hij idd, maar welk.. Kzat me enorm te ergeren aan zn overdreven arrogant en zelfzeker gedrag, en nog meer aant feit da em da heel de tijd kon doen zonder da iemand ooit tegen em in ging o_O

en van kirsten: idem :P

Darkness

Legacy Member
komop man, alsof javier op voorhand niet de opdracht kreeg om de boel op stelten te zetten -> mensen horen van die stoere verhalen -> mensen kijken -> mensen blijven kijken, das de logica zelve.
welke achterlijke gaat anders de verantwoordelijkheid op zich nemen als daar ruzie zou komen en de echte crimineel kan zich niet beheersen, komaan...

Phoo

Legacy Member
dus de kijkcijfers vallen nu al tegen :p Denk dat die nog Big boss word maandag :>

Razzia

Legacy Member
Phoo zei:
dus de kijkcijfers vallen nu al tegen :p Denk dat die nog Big boss word maandag :>


als die erin komt gaan er zeker een paar opstappen :D

heel BB valt in elkaar als ze da flikken, da moetk gwn zien :p

I~MushrooM

Legacy Member
Idd, ja4 moest er ingebleven hebben. Hij moest dan in de koi en was afhankeliujk. niemand moest hem bezien, laat staan eten geven. Of de kooi eens volzeiken, maar nee. Boring

GaMe®

Legacy Member
Volges mij gaat iedereen gewoon uit het huis gaan gaan als Javier er terug in is. En wat krijgen we dan, Javier winnaar van BB ^^

Mr Syphon

Legacy Member
niemand gaat vertrekken, zijt daar maar gerust over, da kunnen ze gewoon ni laten gebeuren :)

wie weet wat voor een contract ze hebben moete tekenen :p

sheebs

Legacy Member
echt belachelijk van bb, hij toonde zich al zwak dat hij de bewoners liet beslissen, maar nu toont hij zichzelg nog zwakker door terug t ekomen op zijn beslissing. Bah, bigbrother is toch niemeer wa et geweest is he...

die javier zelf kan ik ook nie luckte, me zijn vies vettig haar, zijne smerige baard en zijn stom mutske, tzou mij nie verwonderen moesten er in alle 3 deze dingne luizen en ander ongedierte zitten, bah kzou vies zijn van met die samen te wonen

Razzia

Legacy Member
sheebs zei:
echt belachelijk van bb, hij toonde zich al zwak dat hij de bewoners liet beslissen, maar nu toont hij zichzelg nog zwakker door terug t ekomen op zijn beslissing. Bah, bigbrother is toch niemeer wa et geweest is he...

die javier zelf kan ik ook nie luckte, me zijn vies vettig haar, zijne smerige baard en zijn stom mutske, tzou mij nie verwonderen moesten er in alle 3 deze dingne luizen en ander ongedierte zitten, bah kzou vies zijn van met die samen te wonen


got issues? :p

enZiiime

Legacy Member
den eerste BB was teminste nog goe, 2de was average, 3de begon ook tegetesteke, en den deze?? nog meer bah :p

Myst!Q

Legacy Member
Den eerste was Ownage, met betty boob .. man man man da was pas lachen :D

enZiiime

Legacy Member
héhé, in den eerste hadde ze ni zo'ne show, toen ware ze hun zelf nog (oftewel ware het in de opvolgers gewoon altijd kutmense) :p


Den eerste was nog "intressant" omda ze teminste wa dinges deden die leuk ware voor te zien, voor et zo te zeggen

En eigelijk over bette hebbek et ni, want khate da wijf eigelijk, maar klachte wel me haar stomiteite :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan