Archief - combinatie mino 50 + alcohol

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
Als dat zo een wit product is van da roacutane en zo is daar geen probleem mee (zolang uw dokter zegt dat uw lever geen neveneffecten ondervindt).

Ge gaat mssch wel iets sneller zat worden omda ge meer uitdroogt van dat medicijn.

JeanPerrier

Legacy Member
bij de meeste niet zware medicijnen kunde nog steeds drinken zonder iets van erge gevolgen. tis pas als ge pas begint me zo anti depressie pillen enal dat het dodelijk kan zijn

ashraa

Legacy Member
JeanPerrier zei:
tis pas als ge pas begint me zo anti depressie pillen enal dat het dodelijk kan zijn


dan heb ik al meerdere malen de dans ontsprongen :woohoo:

indien het op de bijsluiter staat dat je geen mag drinken, drink er dan geen
staat er niks van op maar wel andere dingen die je niet mag, gewoon aftasten maar nooit overdrijven ofc

eventueel zelf eens op internet zoeken naar wat meer info over wat je neemt, zou geen slecht gedacht zijn

Thin Liz

Legacy Member
Er zijn ergere 'schadelijkere combinaties' met alcohol dan minocycline... maar te veel is ook niet goed natuurlijk. Minocycline wordt voor een deel door de lever verwerkt, en als je dan alcohol gaat drinken dan heb je wat meer last van bijwerkingen. Toch wat oppassen als je eens wat veel doorzakt :)

eXtreme

Legacy Member
En wat als ge medicatie neemt na gedronken te hebben?? :p


Ik moet van de specialist kno 6 weken lang Xyzall (sinusitis gedoe) in combinatie met een spray nemen voor het slapen. Maar ik zit in Leuven... ik ga elke avond weg..... Dus moet ik het wel combineren zeker.. Hopelijk val 'k niet dood

belgianreaver

Legacy Member
gebruik gwn een creme is de plaats van pillekes ge weet wel die van die reclame "hé kleine heb je gewonnen? - Ja wat dacht je!"

whacker

Legacy Member
Erm, vraag dat aan diegene die het u heeft voorgeschreven? Indien niet voorgeschreven aan de apotheker?

The_Pacifist

Legacy Member
lobotomix zei:
ja net zoals daj van chocola puisten krijgt zeker ... das al zever :)

Van allerlei vetzakkerij (ja ook chocolade) te eten krijg je effectief wel puisten hoor. Ik merk dat maar al te goed bij mezelf. Daarom dat ik zelden snoep of junkfood eet.

Akai

Legacy Member
roacutane is zeer zwaar vo de lever en daar wordt best ni op gedronke ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan