Archief - combinatie mino 50 + alcohol

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfway

Legacy Member
Hallo iedereen,

Sinds een paar dagen neem ik iedere dag een tabletje mino 50 tegen de puisten. Ik weet ook van horen dat het af te raden is om alcohol en medicatie te combineren. Dus ik vroeg me af, is dit ook het geval met mino50?

Mijn moeder en vader dachten allebei dat het wel geen kwaad kon, omdat het een kleine dosis medicatie is.

Nu zou ik het toch graag zeker weten. Mag je nog alcohol drinken als ik iedere dag zo een pilletje neem? Ik heb het dan over een aantal pintjes, of wat cocktails op een fuif... niet schijtezat gaan.

Gelieve enkel serieuze antwoorden, zeveraars mogen hierbuiten blijven.
Alvast bedankt!

stoomboot

Legacy Member
Is dat zo'n medicijn dat aangesmeerd wordt zonder bijsluiter?!

GeTa

Legacy Member
nielseke zei:
Is dat zo'n medicijn dat aangesmeerd wordt zonder bijsluiter?!

Smeert gij tabletjes? :D.
Als er bijsluiter bij zit, lees hem.
Zoniet, drinken zou ik zeggen :>.

GeTa

Legacy Member
OMG looool :D.
Ik las:
Is dat zo'n medicijn dat aangesmeerd wordt, zonder bijsluiter?!
^^

Netrem

Legacy Member
kan geen kwaad. Het ergeste (mhehe) dat kan gebeuren is dat ge wat rapper zat wordt.

en voelt ge het toch foutgaan, stop dan met drinken

lobotomix

Legacy Member
kheb ik wel iedere dag 3 pillen moeten nemen ervoor, roacuttane ofzo en ik dronk daar ook op geen last van gehad dus waarom niet :D

wolfway

Legacy Member
er zit bijsluiter bij maar ik vind nergens iets van alcohol... enkel de 1000-en mogelijke afwijkingen enzo... en dat ge bij gebruik van andere medicatie uw arts moet raadplegen, en dat sommige voedsel of drank de werking kunnen beinvloeden... denk ik (aan al die moeilijke termen kan ik niet altijd uit)

daarom dat ik het hier vraag.

*edit* bartreligion zeg je dat voor de grap of is dat zeker... niet zoals alle zever dat je van chocola enzo puisten krijgt etc etc... ik had al wat puisten voor ik alcohol dronk, dus het komt in ieder geval niet daardoor hehe

lobotomix

Legacy Member
ja net zoals daj van chocola puisten krijgt zeker ... das al zever :)

Bart Religion

Legacy Member
grapje hoor ;) Is gewoon zo'n mythe I guess.

gewoon bijsluiter ff checken. bij twijfelen niet overdrijven hé

pieter11

Legacy Member
bji minocicline 50 mag je gewoon alcohol drinken zonder je daar effecten van gaat ondervinden (buiten de normale verschijnselen dan) mijn neef heeft dat ook gebruikt :)

no_way2go

Legacy Member
Check de bijsluiter, zal er warschijnlijk wel bijstaan. Zeker niet overdrijven maar een pintje moet wel kunnen normaal.

OT: Ik voelde me al serieus licht in men hoofd na op een nuchtere maag en een koffie twee pilletjes sinutab (tegen de verkoudheid) te nemen. Al men gedachten door elkaar en kon me niet echt focussen. Niet goed wanneer je die dag een paar toetsen op school hebt :p

w00tw00t

Legacy Member
kweet nie als da op u lever werkt zoals roaccutane. Maar ik denk da dees ook invloed kan hebben op u leverwerking omdat het bijstaat bij de bijwerkingen.
Moet je natuurlijk zelf zien.

PureFun

Legacy Member
Je mag zoveel alcohol drinken als je wil met mino 50, zelfs meer dan gewoonlijk !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan