Archief - bussen van brugge naar kinepolis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
En te voet of me fiets is da fucking NIE te doen ^^

lol...

echt wel ni hoor :ironic:
ok, ge moet misschien 100m op het fietspad wandelen ma da is het dan ook
nog met een ganse bende vant station naar daar gewandeld omdat onze (party)bus ons daar ging oppikken

bende luiaards :p

orez

Legacy Member
Buslijnen zijn logisch opgebouwd ze :p

7 - 17 - 27 rijden +- hetzelfde gebied
4 - 14
3 - 13 - 23
1 - 11
5 - 15

enz... :p die nummers komen overeen, alle 7's doen bv Sint Michiels
4's Sint-Jozef / Koolkerke
3's Sint-Pieters
5's Sint-Andries
enz...

Stancke

Legacy Member
Net gehoord van iemand die deze middag naar de Kiné is geweest vanaf het station. Je moet de 7 of 17 nemen en afstappen aan de kerk van Sint-Michiels en dan is het misschien nog 10min op het gemak te voet.

(zoals ik reeds vertelde dus)

Dieleman_F

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
bussen naar kinepolis rijden enkel op vrijdagavond me dunkt.. en das dachtek iets in de 20...

En te voet of me fiets is da fucking NIE te doen ^^

grtz

:eek:

Waarom zou dat fucking niet te doen zijn?
Ik doe het altijd met de fiets, altijd...

breez

Legacy Member
Stancke zei:
Net gehoord van iemand die deze middag naar de Kiné is geweest vanaf het station. Je moet de 7 of 17 nemen en afstappen aan de kerk van Sint-Michiels en dan is het misschien nog 10min op het gemak te voet.

(zoals ik reeds vertelde dus)

mja kdenk daje beter ff later afstapt

van de kerk ist nog een eind stappen imo

twee haltes verder na 't boudewijnpark da zalt dichtste zijn denk ik (als je de 7 neemt ofcourse)

S.conceiçao7

Legacy Member
bLz zei:
Fiets? Das gelijk 2 minuten vant station, etc. :)

ma shit kerel, ik krijg het schijt van gasten gelijk gij, die zomaar de thread binnen stuiken, en iets lullen zonder de hele thread te lezen.

zoals reeds gezegd, komt ze met de bus, dus nee, die zal haar fiets wel nie mee hebben in haar sjakosj, i guess :ironic:

Zorba

Legacy Member
Ik denk dat het beter is om iets vroeger af te spreken en te voet te gaan. Het is even stappen maar zoals je al merkt zijn de uren serieus kut. Ik ga ook regelmatig te voet (of met de fiets) van het station naar de Kinepolis met m'n vriendin en het is nog goed te doen hoor.

Ofwel een andere bus nemen zoals hiervoor al voorgesteld.

SKyRiDeR

Legacy Member
Neem gewoon de fiets :) is maar 2 minuten van het station :) ( Joke)

Euhm neemt gewoon die bus en doe da klein endeke tevoet, als da meiske daar nie tegen kan ist maar een pretwijf ze :)

^MystiQ

Legacy Member
orez zei:
Buslijnen zijn logisch opgebouwd ze :p

7 - 17 - 27 rijden +- hetzelfde gebied
4 - 14
3 - 13 - 23
1 - 11
5 - 15

enz... :p die nummers komen overeen, alle 7's doen bv Sint Michiels
4's Sint-Jozef / Koolkerke
3's Sint-Pieters
5's Sint-Andries
enz...

Da zal dan wel alleen in brugge zijn dat da logisch overeen komt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan