Re@V0r
Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:En te voet of me fiets is da fucking NIE te doen ^^
lol...
echt wel ni hoor :ironic:
ok, ge moet misschien 100m op het fietspad wandelen ma da is het dan ook
nog met een ganse bende vant station naar daar gewandeld omdat onze (party)bus ons daar ging oppikken
bende luiaards


