Archief - bussen van brugge naar kinepolis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Ik wil anders wel voor chaffeur spelen :unsure: 200m van m'n huis ofzo

El_L4mor

Legacy Member
1. www.google.com
2. het dienstregelboekje van de lijn
3. een halte van die bus
4. uw ouders, vrienden, etc.

maar zo'n dingen vraagde toch NOOIT op een gamesforum

S.conceiçao7

Legacy Member
ma da klopt toch nie, daar staat da ze maar beginnen om 19.30 met die klote bussen !

alsof die smiddags nie rijden ofwa

enfin, ik denk dat ze tijdens de gewone uren dat niet doen, omdat er dan andere (gewone) lijnbussen toch via de kinepolis ook passeren.


iemand die toevallig weet WELKE lijnen er daar passeren?

S.conceiçao7

Legacy Member
El_L4mor zei:
maar zo'n dingen vraagde toch NOOIT op een gamesforum


ga es naar het lifestyle forum. :rofl: ge zou verschieten wa ze allemaal durven vragen op een GAMESforum :baard:

Dieleman_F

Legacy Member
Neem de fiets? Je woont verdomme in brugge, ver kan het niet zijn :p

Stancke

Legacy Member
De 7 en 17 van De Lijn is er om de 10min (kerk Sint-Michiels)

Stancke

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja, en stoppen die lijnen effectief aan de kinepolis zelf?

Nope maar die rijden wel constant en de bus naar Kinepolis niet...
Je woont toch in Varsenare dacht ik? Zover is dat nu toch niet?

S.conceiçao7

Legacy Member
Stancke zei:
Nope maar die rijden wel constant en de bus naar Kinepolis niet...
Je woont toch in Varsenare dacht ik? Zover is dat nu toch niet?

ja jebt gelijk, ma kheb afgesproken met e meisje, om in brugge te staan. en vandaar zouden we dan gaan....

ma tprobleem is da zij met de bus ga komen, en ik heb geen auto. dus tmoet via het openbaar vervoer gaan.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
bussen naar kinepolis rijden enkel op vrijdagavond me dunkt.. en das dachtek iets in de 20...

En te voet of me fiets is da fucking NIE te doen ^^

grtz

Stancke

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja jebt gelijk, ma kheb afgesproken met e meisje, om in brugge te staan. en vandaar zouden we dan gaan....

ma tprobleem is da zij met de bus ga komen, en ik heb geen auto. dus tmoet via het openbaar vervoer gaan.

Als je het niet zeker bent, neem de 7 of de 17 stap af van aan de kerk van Sint-Michiels. Dan is het nog 10min ofzo en passeer je m'n huis:cool:

CreaTe@SoF2 zei:
bussen naar kinepolis rijden enkel op vrijdagavond me dunkt.. en das dachtek iets in de 20...

Heb daaraan ook al zitten denken, durf het niet met zekerheid zeggen.

CreaTe@SoF2 zei:
En te voet of me fiets is da fucking NIE te doen ^^

toch wel hoor^^

Anvilke

Legacy Member
moest ge nu es gwn vandeweek naar 't station van brugge gaan en kijken wa d'r daar uithangt of da daar vraagt.

en as ge in varsenare woont ist nu ook nie echt ver na brugge eh met de bus, pakt de 52 of zelfs ng d'n 53...man man man

SilentSpring

Legacy Member
die 27 rechtstreeks naar Kinepoles rijdt enkel maar de vrijdagavond en in de weekends geloofk.
Voor de andere dagen moet ge de 7 of 17 pakken en het laatste stuk te voet gaan.

Ik verkies wel fiets of auto.
Als je niet me den auto kunt => fiets^^.

Vorige keer met ne maat met de velo geweest vanop Kristus-Koning (bij die maat z'n huis vertrokken).
Da was vlak na de januari-examens en vermits die maat nog iemand uit het middelbaar is waren we zodanig aan't babbelen dat we maar rechtdoor bleven rijden.
Uiteindelijk half sint-michiels doorfietst, maar we zijn er geraakt:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan