S.conceiçao7
Legacy Member
ja sorry om hiervoor een thread aan te maken, maar ik heb dus wel degelijk gezocht op de kinepolis en de lijn site,
enkel dit vind ik
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=KBRG&st=23
dat je de lijn 27 moet nemen, maar op welke uren heb je die dan ???
omdak zaterdag naar de teenage mutant ninja turtles wil, met de bus
enkel dit vind ik
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=KBRG&st=23
dat je de lijn 27 moet nemen, maar op welke uren heb je die dan ???
omdak zaterdag naar de teenage mutant ninja turtles wil, met de bus

200m van m'n huis ofzo
ge zou verschieten wa ze allemaal durven vragen op een GAMESforum 

