Archief - Bult na sleutelbeenbreuk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thallyos

Legacy Member
Wees blij dat het maar een bult is. Bij mij was het been op verschillende plaatsen gebroken en totaal onder/boven elkaar verschoven zodat de enige optie een operatie was.

Ik heb een jaar met een ijzer in mijn schouder moeten rondlopen en nu dat dat eruit is (al een jaar of twee dacht ik) heb ik nog altijd een 'hobbelig' sleutelbeen met een heel litteteken erboven.

Wees blij dus met je bult :p

Equino

Legacy Member
Pfff, 'k heb da ook al gehad, 2x in de judo.

1ste maal => die bult bleef voor een goed jaar totdat ik mij nog een keer bezeerde
2de maal => m'n bult is weg
3de maal => moet nog komen

raar é

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik heb 3 jaar geleden ook men sleutelbeen gebroken en ge ziet er nu niets meer van, enkel als de temperatuur plotseling van koud naar warm gaat voel ik dat men sleutelbeen echt veeeel gevoeliger is...

Avilowca

Legacy Member
Ik heb mijn sleutelbeen gebroken tijdens een val bij het voetballen in 2004 en ook ik heb zo'n uitstekend gedeelte.

Dit is hoofdzakelijk te wijten aan onkunde van de verpleger die jou verband heeft aangebracht maar anderzijds ook gewoon om dat er geen echt verband bestaat voor sleutelbeenbreuken.

Je hebt waarschijnlijk zo'n soort van rugzak-achtige straps moeten dragen. Dat is op heden de enigste techniek die m'n voor die breuk heeft en die is helaas vrij slecht.

Maar kom, zo'n ramp is het natuurlijk niet.

tgc_9012

Legacy Member
-Helld0g- zei:
ga dan naar de dokter of naar n medisch forum hé.

wa wilt g dat ze het slijpmachien nemen en da bultje afschuren???
no one has the perfect body, waar gij mee inzit seg :ironic:

wees blij dat g er geen last meer van hebt!!

battle scars zijn er om te tonen da ge geleefd hebt :woohoo:
- "dokter, gaat die bult hier nog lang opstaan"
- "ok, bedankt"
° "das dan 30€ aub"

:sop:

wecker

Legacy Member
Avilowca zei:
Ik heb mijn sleutelbeen gebroken tijdens een val bij het voetballen in 2004 en ook ik heb zo'n uitstekend gedeelte.

Dit is hoofdzakelijk te wijten aan onkunde van de verpleger die jou verband heeft aangebracht maar anderzijds ook gewoon om dat er geen echt verband bestaat voor sleutelbeenbreuken.

Je hebt waarschijnlijk zo'n soort van rugzak-achtige straps moeten dragen. Dat is op heden de enigste techniek die m'n voor die breuk heeft en die is helaas vrij slecht.

Maar kom, zo'n ramp is het natuurlijk niet.

Niet persee é, de dag dat m'n sleutelbeen gebroken was zat alles nog op z'n plaats mooi recht aaneen maar gewoon door smorgens een t shirt aan te doen is het vershoven bij mij, is dus niet echt de fout van de verpleger é.

Hebben jullie ook zo sommige dagen echt veel last daarvan ? dat uw sleutelbeen een beetje pijn doet ? en dat dan de volgende dag weer compleet over kan zijn ?

Pilatus

Legacy Member
WeCKeR zei:
Niet persee é, de dag dat m'n sleutelbeen gebroken was zat alles nog op z'n plaats mooi recht aaneen maar gewoon door smorgens een t shirt aan te doen is het vershoven bij mij, is dus niet echt de fout van de verpleger é.

Hebben jullie ook zo sommige dagen echt veel last daarvan ? dat uw sleutelbeen een beetje pijn doet ? en dat dan de volgende dag weer compleet over kan zijn ?

Ja idd, het zal wel normaal zijn zeker :)

EternalSilence

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ja dat is normaal, enige manier dat je dat kan 'oplossen' is door te gaan fitnessen maar dan bedoel ik niet drie keer gaan maar blijven trainen :)

njah ... in hoeverre kun je dat verbergen
in train al 2 jaar, en je ziet nog altijd (wel veel minder dan vroeger) mijn sleutelbeenderen.

tjah .. da zit zo, ge kunt daar nie veel aan veranderen ze ..

ge kunt het opnieuw u beederen breken, ne het deze keer juist laten verzorgen :p

cuda

Legacy Member
breek gewoon het ander sleutelbeen, is u lichaam weer symmetrisch :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan