Thallyos
Legacy Member
Wees blij dat het maar een bult is. Bij mij was het been op verschillende plaatsen gebroken en totaal onder/boven elkaar verschoven zodat de enige optie een operatie was.
Ik heb een jaar met een ijzer in mijn schouder moeten rondlopen en nu dat dat eruit is (al een jaar of twee dacht ik) heb ik nog altijd een 'hobbelig' sleutelbeen met een heel litteteken erboven.
Wees blij dus met je bult
Ik heb een jaar met een ijzer in mijn schouder moeten rondlopen en nu dat dat eruit is (al een jaar of twee dacht ik) heb ik nog altijd een 'hobbelig' sleutelbeen met een heel litteteken erboven.
Wees blij dus met je bult



