LaCucaracha
Legacy Member
Ik heb begin februari tijdens het snowboarden mijn sleutelbeen gebroken... nu is dit al een tijdje genezen ( ik moest 5 weken zo'n steunverband dragen, zodat alles op zijn plaats bleef), maar ge ziet nog altijd dat been wat uitsteken... naar het schijnt is dit normaal, maar ben ik nu gedoemd om de rest van mijn leven zo rond telopen?





