Pierlo
Legacy Member
Openbaar vervoer is niet altijd optie. Zelf heb ik het geluk met m'n fiets naar het werk te kunnen gaan. 20 min rijden met m'n fiets, met de wagen doe ik er 35 min over door file. Dus ik ben er rapper en kost me geen brandstof. Hoe dan ook als die prijzen zo blijven stijgen zal het rijden op benzine of diesel enkel nog mogelijk zijn voor de betere verdienders onder ons.

