Gunske
Legacy Member
Vroeger was het zo, dat als de officiële dieselprijs steeg, de regering deze bufferde door de accijns-compenserende belasting in te voeren, zodat de diesel nooit boven de 1.000€ ging.
Sinds 2 weken heeft de regering besloten om deze max. dieselprijs op te heffen.
Nu is de vraag; waarom moeten we dan nog accijns-compenserende belasting betalen ?!
Wat zou er gebeuren moest ik enkel mijn wegentaks betalen zonder de accijns-belating ?
Sinds 2 weken heeft de regering besloten om deze max. dieselprijs op te heffen.
Nu is de vraag; waarom moeten we dan nog accijns-compenserende belasting betalen ?!
Wat zou er gebeuren moest ik enkel mijn wegentaks betalen zonder de accijns-belating ?
) en de regering heeft niks beslist, maar dat is het em juist.
"
)