Lethall
Legacy Member
Oké hoe zal ik beginnen,
ik heb de laatste 2 jaar nogal wat problemen gehad met vanalles en nog wat. En uiteindelijk nu ook eens een gans gesprek had met men ouders. over hoe ik me voelde en vanalles en nog wat.
Nu kwam er iets ter sprake, dat ik volgens men ouders gewoon teveel problemen heb met men gevoelens, wisseling hiervan. En toen zeiden ze nog iets over borderline.
Dus uiteindelijk snel even gezien en ik kwam op een site uit, en op een paar dingen na (bijv zichzelf snijden etc). Kwam bijna alles overeen met hoe ik mij voel, handel, en doe. Als ik aan het lezen was kan ik gewoon aan alles wel meerdere dingen koppelen van mezelf van dingen die ik regelmatig doe, of tegenkom, of voel.
Maar uiteindelijk, heeft iedereen niet wat mindere dagen? Of voelt iedereen zich niet slecht soms.
Dus ik zit met een soort dilemma, en ik weet niet meer echt wat ik moet denken nu van mezelf. Zit ik nu ergens met echt een probleem, naar zoiets toe, ofniet. Ik weet het even niet, het is nogal moeilijk te geloven, en ik heb ook geen zin om dit aan naaste mensen te gaan vragen want kwil niet overkomen als een aandachtzoeker, daarom even hier in de anonimiteit van dit forum.
Iemand die hier ervaring mee heeft? In welke mate kan dit voorkomen, zijn er discrete makkelijke manier om te weten te komen als je echt met zoiets zit.
Het is voor mij ook lastig om die stap wat te zetten. Ik heb niet echt zin om bij een huisarts te gaan en te zeggen van, tjah ik gaan es alles uitleggen kunt gij mij helpen. Die mens zal ook wel denken van met wat komt die nu af.
En sorry voor deze snelle msn-taal. Maar het moest even snel geschreven zijn.
Merci al voor eventuele hulp, en flauwe grappenmakers, zwam is iets naar onder.
ik heb de laatste 2 jaar nogal wat problemen gehad met vanalles en nog wat. En uiteindelijk nu ook eens een gans gesprek had met men ouders. over hoe ik me voelde en vanalles en nog wat.
Nu kwam er iets ter sprake, dat ik volgens men ouders gewoon teveel problemen heb met men gevoelens, wisseling hiervan. En toen zeiden ze nog iets over borderline.
Dus uiteindelijk snel even gezien en ik kwam op een site uit, en op een paar dingen na (bijv zichzelf snijden etc). Kwam bijna alles overeen met hoe ik mij voel, handel, en doe. Als ik aan het lezen was kan ik gewoon aan alles wel meerdere dingen koppelen van mezelf van dingen die ik regelmatig doe, of tegenkom, of voel.
Maar uiteindelijk, heeft iedereen niet wat mindere dagen? Of voelt iedereen zich niet slecht soms.
Dus ik zit met een soort dilemma, en ik weet niet meer echt wat ik moet denken nu van mezelf. Zit ik nu ergens met echt een probleem, naar zoiets toe, ofniet. Ik weet het even niet, het is nogal moeilijk te geloven, en ik heb ook geen zin om dit aan naaste mensen te gaan vragen want kwil niet overkomen als een aandachtzoeker, daarom even hier in de anonimiteit van dit forum.
Iemand die hier ervaring mee heeft? In welke mate kan dit voorkomen, zijn er discrete makkelijke manier om te weten te komen als je echt met zoiets zit.
Het is voor mij ook lastig om die stap wat te zetten. Ik heb niet echt zin om bij een huisarts te gaan en te zeggen van, tjah ik gaan es alles uitleggen kunt gij mij helpen. Die mens zal ook wel denken van met wat komt die nu af.
En sorry voor deze snelle msn-taal. Maar het moest even snel geschreven zijn.
Merci al voor eventuele hulp, en flauwe grappenmakers, zwam is iets naar onder.
)