VinceFeet
Legacy Member
Ik verschiet daar eerlijk gezegd niet van. X aantal jaar geleden heeft een vriend van me zich doodgereden op een boom (was al wel een 'volgroeide' boom) en die ouders hebben toen nadien ook nog de rekening gekregen... Was zelfs bijna €2500 als ik het mij nog goed herinner.
Echt schandalig vind ik dat allemaal. Ik begrijp dat je de kosten moet vergoeden (nieuwe boom + werkuren) maar om één of andere reden lijkt het wel alsof alle staatseigendom van goud is gemaakt!
Nog een tip: Steel nooit verkeersborden. En als je beslist wel verkeersborden te stelen, zie dat ge niet gepakt wordt! Want dan kost het u ook belachelijk veel geld! Maar dat kan ik nog begrijpen, je hoeft voor niets verkeersborden te stelen. Maar niemand rijdt z'n auto opzetterlijk kapot op een boom hé... Allé, de meesten toch niet.
Je kan een keertje een advocaat raadplegen maar ik vrees dat de conclusie dezelfde gaat zijn hoor: Betalen! Al zou ik ook wel is graag weten waarom staatsbomen zo'n duur motherfuckers zijn.
Echt schandalig vind ik dat allemaal. Ik begrijp dat je de kosten moet vergoeden (nieuwe boom + werkuren) maar om één of andere reden lijkt het wel alsof alle staatseigendom van goud is gemaakt!
Nog een tip: Steel nooit verkeersborden. En als je beslist wel verkeersborden te stelen, zie dat ge niet gepakt wordt! Want dan kost het u ook belachelijk veel geld! Maar dat kan ik nog begrijpen, je hoeft voor niets verkeersborden te stelen. Maar niemand rijdt z'n auto opzetterlijk kapot op een boom hé... Allé, de meesten toch niet.

Je kan een keertje een advocaat raadplegen maar ik vrees dat de conclusie dezelfde gaat zijn hoor: Betalen! Al zou ik ook wel is graag weten waarom staatsbomen zo'n duur motherfuckers zijn.

Goeie tip: Als ge ooit 'n boete hebt voor smaad aan politie, ni betalen!

