Firestyler
Legacy Member
Paar lange maanden geleden toen ik thuis was, had ik op een avond een boompje van de gemeente uitgereden. Politie is er toen bijgekomen etc... Nu krijg ik van mijn moeder te horen dat de factuur is thuis gekomen met een welgetelde 1850€ te betalen op papier. Nu vind ik persoonlijk het een redelijk overdreven bedrag voor een boompje van een arm dik en 3m hoog. wat denken jullie daarover of waar kan ik te weten komen wat dit kost?
Eerlijk gezegd heb ik geen vermoedens een gemeenteweker (1200€/maand) hier een maand aan bezig geweest is om dan een zogezegde 550€ kostende jonge tropische den te planten. (bij zwijze van spreken)
Eerlijk gezegd heb ik geen vermoedens een gemeenteweker (1200€/maand) hier een maand aan bezig geweest is om dan een zogezegde 550€ kostende jonge tropische den te planten. (bij zwijze van spreken)





Goeie tip: Als ge ooit 'n boete hebt voor smaad aan politie, ni betalen!