ng
Legacy Member
servi zei:voor mij zijn dat gewoon chemische processen die zich afspelen in uw hersenen
Wat het "resultaat" (bijvoorbeeld keuze tussen een reply posten op een forum of geen reply posten) is van die chemische processen is gewoon afhankelijk van uw genetische informatie en uw omgeving (daarmee bedoel ik je omgeving op dit moment en je omgeving in het verleden ).
Dat ik iets plezant vind, ( bijvoorbeeld een uurtje gta spelen) is voor mij gewoon omdat mijn neuronen in de loop der jaren door mijn omgeving en genetische informatie, zo zijn ingesteld.
Dat het chemische reacties waren wist ik wel. De rest wist ik nog niet.
Maar als je twee personen in de exact zelfde situatie laat opgroeien gaan die toch verschillend reageren.
Waarom wordt de ene homo en de andere hetero?


