Enig idee wat de beste provider is als je niet te veel sms'd en belt?
Ik zit nu bij Mobistar en betaal ong 15-20€ (OptimumForme abbo) maar ik bel wel maar ong 1h max per maand en mss 10 tot 20 sms'kes per maand, volgens mij betaal ik veel te veel.
Is er geen goedkoper oplossing? Kwas al aan't denken om over te schakelen naar Base Zero : daar heb je 0€ abbo kosten (nu is dat 15€ bij mobistar) en gewoon per seconde dat je betaald, 0.20/minuut en 0.10/sms
Enig idee wat het de beste voor mij zou zijn?