Frado2005
Legacy Member
Hi,
Aangezien ik op nog geen maand tijd €30 heb 'verdaan' aan smsn te zenden, vroeg ik me af of er iets beters bestaat als proximus pay and go generation. Omdat dit maar na 16u is...
Ik ken iemand die een abo heeft bij mobistar heeft(€10/maand) en zo 120 gratis smsn krijgt per dag. Hoewel ik van dit laatste niets kan terugvinden op hun site
Wel wat van gratis belminuten maar daar ben ik minder mee
http://www.mobistar.be/www/portal/p....mc_id=GHome_Hero_banner3&id=09030d56801f4157
http://www.mobistar.be/www/ShowDoc/SCS_NL/13_Downloads/03_Tariffs/Mobistar_Relax_tarif.pdf
http://www.elektro-maes.be/index.php?id=2
Ik wil wél mijn gsm nr behouden. Kben nooit echt voor abo's geweest, mja dit zou wel redelijk interessant zijn moest ik 120 smsn per dag krijgen..
Aangezien ik op nog geen maand tijd €30 heb 'verdaan' aan smsn te zenden, vroeg ik me af of er iets beters bestaat als proximus pay and go generation. Omdat dit maar na 16u is...
Ik ken iemand die een abo heeft bij mobistar heeft(€10/maand) en zo 120 gratis smsn krijgt per dag. Hoewel ik van dit laatste niets kan terugvinden op hun site

Wel wat van gratis belminuten maar daar ben ik minder mee
http://www.mobistar.be/www/portal/p....mc_id=GHome_Hero_banner3&id=09030d56801f4157
http://www.mobistar.be/www/ShowDoc/SCS_NL/13_Downloads/03_Tariffs/Mobistar_Relax_tarif.pdf
http://www.elektro-maes.be/index.php?id=2
Ik wil wél mijn gsm nr behouden. Kben nooit echt voor abo's geweest, mja dit zou wel redelijk interessant zijn moest ik 120 smsn per dag krijgen..






