Archief - Beste sms provider

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Hi,

Aangezien ik op nog geen maand tijd €30 heb 'verdaan' aan smsn te zenden, vroeg ik me af of er iets beters bestaat als proximus pay and go generation. Omdat dit maar na 16u is...
Ik ken iemand die een abo heeft bij mobistar heeft(€10/maand) en zo 120 gratis smsn krijgt per dag. Hoewel ik van dit laatste niets kan terugvinden op hun site :s
Wel wat van gratis belminuten maar daar ben ik minder mee
http://www.mobistar.be/www/portal/p....mc_id=GHome_Hero_banner3&id=09030d56801f4157
http://www.mobistar.be/www/ShowDoc/SCS_NL/13_Downloads/03_Tariffs/Mobistar_Relax_tarif.pdf
http://www.elektro-maes.be/index.php?id=2

Ik wil wél mijn gsm nr behouden. Kben nooit echt voor abo's geweest, mja dit zou wel redelijk interessant zijn moest ik 120 smsn per dag krijgen..

Slynx

Legacy Member
Ik ben bij euphony, wat deel uitmaakt van mobistar.
Hier zijn we thuis allemaal naar overgestapt, bij het aansluiten hierbij had ik de keuze tussen 300sms'en gratis per maand of ik weet niet juist meer hoeveel minuten beltijd per maand gratis.

Het is abbo, maar het kwam zeer voordelig uit. Ik weet nu wel niet of ze die actie nog steeds doen.

Frado2005

Legacy Member
nja met 300 per maand kom ik niet toe hoor. Da's max 10 dagen voor mij

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik betaal 10€ in de maand en krijg:
120sms/dag (reset daglijks)
30min naar vaste lijnen/maand (overdraagbaar)
30min naar mobistar (overdraagbaar)

Dus ik verdoe enkel geld als ik bel naar proximus...

Dit was een zomerpromo met een activatie van 7.5€
Ik geniet nog van dit voordeel tot in december ^^
In januari kies ik dan weer een leuke promotie uit :d
grtzz

Laurens100

Legacy Member
Ik ben juist overgeschakeld van pay and go generation naar jimmobile. Ik heb m'n nr. kunnen houden en heb €15 moeten betalen, dat geld wordt dan omgezet in belwaarde.
jimmobile is een vaste prijs van 8cent terwijl ik nu slechts na 16.00u 8 cent betaal, anders is het 12 cent.
Bellen is altijd 30cent per minuut dus das nog redelijk.
Ik denk wel dat ik daarmee beter af zal zijn dan bij proximus. Je krijgt trouwens 10 000 gratis sms'kes (wel alleen naar jim en base)

Frado2005

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ik betaal 10€ in de maand en krijg:
120sms/dag (reset daglijks)
30min naar vaste lijnen/maand (overdraagbaar)
30min naar mobistar (overdraagbaar)

Dus ik verdoe enkel geld als ik bel naar proximus...

Dit was een zomerpromo met een activatie van 7.5€
Ik geniet nog van dit voordeel tot in december ^^
In januari kies ik dan weer een leuke promotie uit :d
grtzz
Ah da's zo'n tijdelijk iets :s . Nja ben daar nie echt aan, en een abo is toch meestal met een contract van 1 jaar? Zo niet, dan nog ,kan dan in december zijnd at er geen goeie promo is die mij aanstaat. En heb liever iets dat nie elke 6maand veranderd..

Laurens100 zei:
Ik ben juist overgeschakeld van pay and go generation naar jimmobile. Ik heb m'n nr. kunnen houden en heb €15 moeten betalen, dat geld wordt dan omgezet in belwaarde.
jimmobile is een vaste prijs van 8cent terwijl ik nu slechts na 16.00u 8 cent betaal, anders is het 12 cent.
Bellen is altijd 30cent per minuut dus das nog redelijk.
Ik denk wel dat ik daarmee beter af zal zijn dan bij proximus. Je krijgt trouwens 10 000 gratis sms'kes (wel alleen naar jim en base)
Nja, 8 cent. 10000 gratis smsn, wss met zulke dwaze voorwaarden binnen de 31 dagen enzo. Nja enkel jim en base. Ben ik dan ook weer niets mee^^

Gizmo_1987

Legacy Member
Van mij is het géén abbonement ;)
Ik rol gewoon van de ene promo in de andere :D
Dit was een vette zomerpromo! Tegen de kerst zal er ook zo iets volgen ;)
Gewoon goed opletten en de kleine letterkes lezen of idd ze smeren u een abbo aan...

Messias.

Legacy Member
ik heb vorige maand toch minimum 46 EUR gsms't, waarvan 36 EUR gratis.

#adelaar

Legacy Member
kdenk dat ik ook 120 sms'n daags mag sturen enzo
maar khang der denk ik wel 2 jaar ofzo aan vast ma ge kunt dan wel nog schakelen van abonnementen , best ga je na de winkel é vo info

Timmos

Legacy Member
Tempo Music: je moet elke maand minstens voor € 10 herladen en je krijgt 300 smsjes gratis + 300 minuten in het weekend gratis.

Ikzelf heb dat niet, maar wel veel vrienden van me, en ik denk eraan om over te stappen naar Proximus.

TiM007

Legacy Member
frado2005 zei:
Hi,

Aangezien ik op nog geen maand tijd €30 heb 'verdaan' aan smsn te zenden, vroeg ik me af of er iets beters bestaat als proximus pay and go generation. Omdat dit maar na 16u is...
Ik ken iemand die een abo heeft bij mobistar heeft(€10/maand) en zo 120 gratis smsn krijgt per dag. Hoewel ik van dit laatste niets kan terugvinden op hun site :s
Wel wat van gratis belminuten maar daar ben ik minder mee
http://www.mobistar.be/www/portal/p....mc_id=GHome_Hero_banner3&id=09030d56801f4157
http://www.mobistar.be/www/ShowDoc/SCS_NL/13_Downloads/03_Tariffs/Mobistar_Relax_tarif.pdf
http://www.elektro-maes.be/index.php?id=2

Ik wil wél mijn gsm nr behouden. Kben nooit echt voor abo's geweest, mja dit zou wel redelijk interessant zijn moest ik 120 smsn per dag krijgen..

Wat je zegt was die Zomerpromo van mobistar en das idd 120sms'e per dag.. Bij mij is die actie nu 2j geldig hohja er zullen er nog wel komen..

En denk dat ja waar je nu bij zit wel het voordeligst zal zijn aangezien je gratis kan sms'en int weekend na 16u bij mobistar die 300smsjes maar die zijn ook snel op..

Vordesh

Legacy Member
Timmos zei:
Tempo Music: je moet elke maand minstens voor € 10 herladen en je krijgt 300 smsjes gratis + 300 minuten in het weekend gratis.

Ikzelf heb dat niet, maar wel veel vrienden van me, en ik denk eraan om over te stappen naar Proximus.

300 sms op een maand.. :/
ni veel eh :p

kem generation en als ze iet moetn weten of as ze vragen om te sture da ze mor wachtn tot na 4u :p

Grike

Legacy Member
Ik zit bij mobistar... eerst was het €5 in de maand en ik kreeg maandelijks 400gratis sms-en ofzo en 20 minuten belwaarde, de manier waarop dit aan mij gezegd werd dacht ik dat dit zo ging blijven....toch niet. Na de zomer waren die 400 smskes gedaan en nu zit ik, ook al bel ik ECHT niet veel maandelijks aan 30-40€ :@

XoN`-

Legacy Member
heb mobistar tempo music monthly (abonnement)

500 smsen nr eender wie
30 min. bellen nr eender wie
elke dag 120 min bellen nr mobistar

alles = overdraagbaar

prijs: 20EUR/maand (domiciliëring)

EternalSilence

Legacy Member
Slynx zei:
Ik ben bij euphony, wat deel uitmaakt van mobistar.
Hier zijn we thuis allemaal naar overgestapt, bij het aansluiten hierbij had ik de keuze tussen 300sms'en gratis per maand of ik weet niet juist meer hoeveel minuten beltijd per maand gratis.

Het is abbo, maar het kwam zeer voordelig uit. Ik weet nu wel niet of ze die actie nog steeds doen.

2nd that, ik denk dat ik er mij ook ga bij aansluiten

da is maar 5 - 10 € de maand zeker ofzo?
maar wel altijd zoveel gratis sms'skes, dus je moet al je best doen om erover te gaan


ikzelf zit bij tempo music, het probleem is wel dat je alle week 10€ min moet in je gsm steken.
en je je sms'skes niet kunt opsparen, dat is wel triestig.

Timmos

Legacy Member
Vordesh zei:
300 sms op een maand.. :/
ni veel eh :p

kem generation en als ze iet moetn weten of as ze vragen om te sture da ze mor wachtn tot na 4u :p
Ik vind dat ongelooflijk veel, maar kom :p

Ik spreek eerder af via e-mail.

Voor mensen gelijk mij is dat dus ideaal, want dan smst ge altijd gratis. Uw belwaarde verhoogt natuurlijk altijd, maar ge weet nooit dat ge ze nodig hebt. Dus infeite altijd gratis sms'en als ge niet teveel stuurt!

-etienne-

Legacy Member
Als je krediet koopt bij voipstunt ( www.voipstunt.com) dan kan je smsen aan 1 cent/sms. Bovendien kan je ook 120 dagen lang compleet gratis naar vaste lijnen bellen.

Je moet dit uiteraard wel vanaf de pc doen :-)

Timmos

Legacy Member
-etienne- zei:
Als je krediet koopt bij voipstunt ( www.voipstunt.com) dan kan je smsen aan 1 cent/sms. Bovendien kan je ook 120 dagen lang compleet gratis naar vaste lijnen bellen.

Je moet dit uiteraard wel vanaf de pc doen :-)
En is dat te betrouwen :x

EDIT: omg ik heb juist naar mijn eigen huis gebeld vanaf da programma en mijn telefoon rinkelde na nog geen seconde! WTF

Alibadwa

Legacy Member
mja idd.. valt dat een beetje te vertrouwen? is wel nice natuurlijk, maar hang je niet aan een soort abonnement?? Free.. is zo onlogisch tegewoordig xD

Slynx

Legacy Member
Vordesh zei:
300 sms op een maand.. :/
ni veel eh :p

kem generation en als ze iet moetn weten of as ze vragen om te sture da ze mor wachtn tot na 4u :p

Goh, ik heb nochtans vriendin en kom er mee toe :baard:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan