cura
Legacy Member
idd, zo zie je al in deze thread alleen dat er mensen zijn die gewoon neertypen wat ze "weten" (lees: dat papegaaiewerk) zonder zelf maar de rest van de replies te lezen, waardoor je 3-4x hetzelfde leestHmgrwngd zei:je hebt kennis en je hebt kennis.
Wat de meeste mensen nu weten over de Bermuda-driehoek is IMO niet meer dan papegaaierij. Je hoort wetenschappers bezig met hun theoriëen over het fenomeen; die neem je over als feit, en daar denk je dan effe over na; om het opnieuw met rust te laten.
Anders gezegd: iemand anders doet alle moeite om dat inzicht te verwerven; jij onthoudt het besluit, en doet er niks mee buiten het onthouden. (vandaar: papegaaiewerk)
Nu, ik spreek niet voor alle mensen, wel voor mezelf , en waarschijnlijk ook nog voor een heleboel andere mensen.
Eerlijk is eerlijk; maar ik ben er nu es niks mee dat ik weet dat de Bermuda-driehoek te maken heeft met electromagnetisme en methaangasbellen; want ik weet de ballen over de beide verklaringen.![]()
komt echt zwaar over alsof jullie gewoon interessant willen overkomen, totaal nieks met discussieren te maken
