snake880
Legacy Member
National geographic lijkt me beter. Dat hoort hij tenminste deftig Engels en hij wordt nog slim ook.viewer zei:trouwens opmerkelijk dat je na je 5e levensjaar ofzo nooit meer echt het "accent" van een engelsman kan gaan beheersen. Die halen er (net zoals wij dat doen) de immigranten altijd makkelijk uit
Als ik mijn lerares nederlands van vorig jaar mag geloven vormen die spraakcentra zich heel vroeg in de hersenen (dus in de eerste twee levensjaren ofzo al). Je baby naar de simpsons laten kijken is dus de boodschap![]()


