Karre
Legacy Member
Zou er mij iemand kunnen zeggen hoe dat je: "Write", "Wrist", ... moet uitspreken. Die engelse woorden in het engels zijn nog al verdomde struikelblokken en meestal zeg ik gewoon maar iets dat half verstaanbaar is aangezien ik niet echt weet hoe je ze werkelijk moet uitspreken. Zet hier gewoon maar dingen zodat het verstaanbaar is om voor uit te spreken. En nee die woordenboeken zijn geen hulp aangezien ik die tekens niet eens weet voor welke klank zij staan.


spreek dat toch gewoon uit zonder al die zotte kuren 
