Men zegt hier dat het Belgacom hun fout is, maar dat is helemaal niet zo. De meeste mensen met zo een Philips WiFi router hebben die zelf geinstalleerd. Want ga naar een Belgacom winkel en die geven u da mee en zeggen da het heel simpel is: gewoon aansluiten, de eerste keer uw adsl login ingeven en klaar. Meestal komt Belgacom dat helemaal niet installeren bij mensen.
Bij telenet is dat anders, daar moet nl. een structurele wijziging gedaan worden aan de installatie voor ge kunt surfen, dus wsl kiest 90% van de mensen hier voor het laten installeren.
En zelfs als Belgacom, Telenet, Euphony of weet ik wie dat komt installeren, dan is het inderdaad aan de gebruiker om zijn netwerk te beveiligen. Belgacom ed leveren puur de dienst 'internet' en bieden het komen opzetten optioneel aan, want eigenlijk gaat hun bekommernis maar tot waar uw lijn het huis in gaat. Het probleem ligt bij de mensen, die te laks zijn en al zeker niet de moeite nemen om even zo een boekske te lezen. 'Het werkt, dus tzal wel in orde zijn'