Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!2u55!4n zei:Je hoeft m.i. een toestel van een paar honderd euro niet te verzekeren. Als er iets mee gebeurt, koop je beter onmiddellijk een nieuwe. In mijn ogen is het sop de kolen niet waard... Je kan je trui beginnen verzekeren :ironic:.

Wundagore zei:haa Phonehouse, ik hou van die winkel
door hun toedoen is een zelfstandige gsm winkel populair
maar qua gsm's is het niet de moeite om een verzekering te nemen.
het is een wegwerpmaatschappij.
ik heb klanten die een toestel van 500 € kopen en volgende week terug komen
hetzelfde voor die van 50 € hoor.
wat ik ook ergens heb gelezen
"winkels horen 2 jaar garantie te geven"
maak daar eens van de fabriek hoort dat te doen. winkels maken de producten niet. wij zijn tussen personen. als uw toestel kapot is sturen wij dat gewoon op naar een erkende repairshop/centra.
en hoe rechtvaardigt ge Apple dan ?
2 jaar garantie my ass
1 jaar garantie en als ge in het 2de jaar kunt aantonen dat uw defect al was vanaf het eerste jaar dan moogt ge die nog binnendoen.
aangezien er toch recht studeren wil ik toch wel het fijne weten van die 2 verplichte garantie.
.Wundagore zei:en hoe rechtvaardigt ge Apple dan ?
2 jaar garantie my ass
1 jaar garantie en als ge in het 2de jaar kunt aantonen dat uw defect al was vanaf het eerste jaar dan moogt ge die nog binnendoen.
Psychodweep zei:Die kerel van de Photohall die mij een SONY LCD tv verkocht zei me dat ook, 2jaar garantie, en in de 2 de jaar als ge kunt bewijzen dat de fout al in t 1ste jaar er was, hebde garantie.... dus eigenlijk maar 1 jaar fabrieksgarantie. Twas met alle schermen zo, behalve bij Samsung. Da noemen ze dan de zogenaamde conformiteitsgarantie.
Ulixes zei:En die zwarte ben ik ook al tegengekomen in Leuven, ik liep verstrooid over het Ladeuzeplein, plots staat die voor mij. "Niet bang zijn van de zwarte meneer", begint ondertussen mijn hand te schudden en probeert me een of ander onnozel boekje aan te praten :')
Rustig dromend naar huis aan het wandelen en ineens staat em daar voor mij " Je hebt toch geen bang van een zwarte". Voor ik het wist had ik een boekske vast -_-Dillyracer zei:Die mannen zitten overalRustig dromend naar huis aan het wandelen en ineens staat em daar voor mij " Je hebt toch geen bang van een zwarte". Voor ik het wist had ik een boekske vast -_-
.
.
. Komt ge daar happy af omdat uw examen goed gegaan is, zit ge met uw gedachten erges anders en dan duwt er 1 die zevers in uw hand
J3rry zei:nu ga ik naar belcompany om daar te horen dat ze mij geen vervang toestel willen geven omdat zakkenrollen niet onder de verzekeringspolis van pro assist valt
, je betaalt meer verzekeringen dan je gsm
. ze vroegen ook aan mij of ik er één moest hebben: ik kocht een gsm van 60 euro, dus na één jaar zou ik al de volledige gsm hebben betaald in verzekering...Kermit zei:dergelijk soort verzekeringen is pure oplichterij, awel dan moet ge maar meespelen
Jensd zei:of van: "ja meneer u zou mss beter nog een extra jaar garantie nemen op de 1 jaar garantie bij het toestel..."
Best dat winkels verplicht zijn 2 jaar te geven standaard in de EU
da's dus betalen voor iets waar je zowieso al recht op hebt.
J3rry zei:ik heb bij de phone house mijn nieuwe gsm gekocht
ze hebben mij daar ook gevraagd om die te verzekeren, kheb ze rechtaf gezegd da ze hun verzekering mogen stoppen waar het daglicht nooit schijnt want als puntje bij paaltje komt ziede er nooit ne cent van terug
kvind het erg triest dat ze zulke mafia praktijken toepassen om dan ook alles te verkopen
, ik had er maar beter naar moeten kijken toen ik hem kocht.oh ja die verkopers van tegenwoordig zijn allemaal eerlijke mensen en zouden nooit durven liegen of mensen proberen belachelijk maken als ze iets nie kopenQuilombo zei:maffiapraktijken? heeft iemand u onder dwang gezet om die verzekering aan te gaan? MOEST ge bij phone house kopen? hebben ze iets gedaan dat hun polis tegenspreekt?
hou uw ****** dan, en stop met belco en phone house zwart te maken.
en voor alle duidelijkheid: zelf heb ik ook een minder goede ervaring met phone house (niet ivm met verzekeringen) maar voor mij is dat dan simpel: dan ga ik daar eenvoudigweg niet meer, zo werkt onze economie. als zij iets doen wat niet goed is voor de klanten zullen ze daar alleen maar zelf nadeel van hebben. je moet hen daarvoor niet uitschelden voor maffia enz. (hoewel ze in dit geval zelfs niks gedaan hebben wat slecht was voor hun klanten, behalve dan misschien geen verzekering in hun gamma op te nemen die zakkenrollen ook dekt; maar dat had jij zelfs niet door...).
achja, iedereen doet wel eens een miskoop zeker, ik snap niet waarom je dan de maatschappij waarvan je koopt de schuld geeft. als ik een pull koop bij h&m en thuisgekomen blijkt hij toch niet te zijn wat ik ervan dacht ga ik toch ook niet h&m beschuldigen van maffiapraktijken, ik had er maar beter naar moeten kijken toen ik hem kocht.
J3rry zei:...
en toen ik mijn gsm kocht stelde hij voor een verzekering te nemen op mijn toestel tegen diefstal & schade waar ik op ingegaan ben omdat het toen intressant leek omdat ik voor mijn werk altijd mijn gsm moet bij hebben
hij had er zelf nog bijgezegd dat dit tegen alle soorten diefstal was en schade
en dan zeg jij dat die mensen daar niks kunnen aandoen
en jah nog is ik had beter da reglement gelezen maar ik wil de eerste klant is zien die daar op zijn gemak 3 a 4 bladzijden volgepropt met kleine letterkes te lezen want ge mocht da nie meenemen naar huis om op het gemak te lezen
...
J3rry zei:nooit koop ik nog iets bij belcompany
in 2003 kocht ik een sony ericsson T610 wat ik in die tijd 300€ betaald heb
ze vroegen mij of ik een verzekering tegen diefstal & schade wou nemen op mijn toestel voor 5€ per maand
sinds vrijdag was mijn gsm gestolen (zakken zijn gerold aan het station te zottegem)
nu ga ik naar belcompany om daar te horen dat ze mij geen vervang toestel willen geven omdat zakkenrollen niet onder de verzekeringspolis van pro assist valt
leuk 5€ per maand / 4 jaar lang = 240€ wasted
Nuja slim bekeken wel, en als ge ze dan aan de lijn krijgt wimpelen ze u af met hun contractsvoorwaarden.
