Grayfox
Legacy Member
Yup, games gebaseerd op de quake-engine zijn heel sterk fps-dependant, niet alleen de feel en de aim die anders zijn, maar bijvoorbeeld ook springhoogte etc...Phil zei:Dat denken de meeste mensen ja
Speel Q3 eens op 24/25fps, 60fps, of op de ideale 125fps
Kom dan nog eens terug naar dit topic![]()
Ook een andere game die ik vroeger speelde deed je bij 100fps meer damage dan bij 30fps, ook veel moeilijker of bijna onmogelijk om juist te timen op 1/100ste van een seconde met bijvoorbeeld 30 of 60fps. Bij first person shooters maakt dat veel uit, maar RTS of RPG games zoals WoW is dat helemaal anders, daar is het gewoon vervelend als je onder de 60 fps gaat want dan schokt da beeld meer, thats it.



.
