Suphafly
Legacy Member
sommige nietArifiene zei:niet echt goed advies, srry meid, ma aantal kg is niet echt een goeie factor om zomaar te bepalen of alles ok is of niet
45 kilo als ge bvb 1.70m zijt is wel dramatisch
+ andere omstandigheden
direct naar instelling, allé, da gaat die ook ni doen e
+ instelling is hier niet het goede woord imo
in het gewone ziekenhuis kunde ook zo'n behandeling krijgen
sommige ouders zijn op dit vlak wél blind, geloof me vrij
Ook moet ge er rekening mee houden dat de vriendin wss niet zo lief zal reageren (aangezien ze niet altijd doorhebben dat het voor hun eigen goed is)
mijn oma paar zomers geleden had gewoon ff nie veel eetlust
en ik zeg 2x ofzo nee heb geen honger
en het was direct ge hebt toch geen "anorexie"

haha omdak skinny ben ma kan wel veel eten

juist "verhalen" mochten niet
excuseer


.
