Plastic
Legacy Member
Ik eb juist een nieuwe vriendin.. echt een supertof meisje maar ik vrees (weet 100% zeker) da ze anorexia heeft... Ik vraag a.u.b. niet verhaaltjes van bv. vrienden die het ook hebben, maar is er een manier om haar te helpen? zonder haar effectief te DWINGEn om te eten (want dat is ongeveer et nige dat werkt, agt aandringen...)



