Stuffke
Legacy Member
Ik ben van plan om eind juli begin augustus een trektocht te maken in de Alpen. In deze tocht zou ik graag de Bishorn er even bijnemen. De meesten zullen die berg hoogstwaarschijnlijk niet kennen. Maar de Bishorn staat bekend als een van de gemakkelijkste 4000ers. Al mag je dat gemakkelijk met een korreltje zout nemen. Verder zal de tocht gaan over gletsjers en hoge Alpine Paden. Het spijtigge is dat geen van mijn vrienden geintereseerd blijkt te zijn in zo een tocht. Ze gaan waarschijnlijk liever dagenlang feesten in een of andere zuiderse discotheek. Maar dat heb ik wel al gehad. En ik heb nood aan iets uitdagender. Iets wat voorbereiding nodig heeft. Iets waar je je grens kan afgaan. Je snapt het wel iets avontuurlijks. Graag had ik geweten of hier nog zo'n mensen zitten, die het zouden zien zitten om samen zo een tocht te maken. Persoonlijk zou ik graag met een groepje van 4 à 6 mensen die bergen intrekken. Meschien denkt ja dat dit wel heel vroeg is om met zoiets af te komen. Maar bedenk wel dat zo een reis iets meer voorbereiding nodig heeft dan een 14daagse aan de Costa del Sol.
Groetjes Stuffke
Groetjes Stuffke