clowntje
Legacy Member
hallo
aangezien er hier nog redelijk veel toekomstige advocaten zitten heb ik een vraagske.
in hoeverre kan je een bedrijf aansprakelijk stellen wanneer ze een veranda komen plaatsen van 32m²(3-4j geleden) en deze bij hevige regenbuien inloopt aan de goot? we hebben al 10-tallen keren gebeld maar nooit houden ze hun aan hun belofte van te komen.
ook werkt er maar 1 van de 12spotjes meer in onze veranda, en ze gingen ook eens komen met nieuwe spotjes(nog niet gezien
ad: )
ik heb al gezegd aan mijn ouders dat ze er beter mee naar de rechtbank zouden stappen, maar ze willen niet omdat het voor zo'n ding niet de moeite is
mvg Sil
aangezien er hier nog redelijk veel toekomstige advocaten zitten heb ik een vraagske.
in hoeverre kan je een bedrijf aansprakelijk stellen wanneer ze een veranda komen plaatsen van 32m²(3-4j geleden) en deze bij hevige regenbuien inloopt aan de goot? we hebben al 10-tallen keren gebeld maar nooit houden ze hun aan hun belofte van te komen.
ook werkt er maar 1 van de 12spotjes meer in onze veranda, en ze gingen ook eens komen met nieuwe spotjes(nog niet gezien
ad: )ik heb al gezegd aan mijn ouders dat ze er beter mee naar de rechtbank zouden stappen, maar ze willen niet omdat het voor zo'n ding niet de moeite is

mvg Sil
maar tis niet dat je een veranda van 32m² kan zettn voor 5000euro hé 
wa denkte dat mijn pa al eens gedaan heeft? dien baas eefd zelfs al gekomn van dat bedrijf nadat we zo 5keer gebeld hadden, en dan ad min pa em bijna wast aan zijne das.