thugangel
Legacy Member
Hallo,
Dit is mijn probleem:
-------------------------------
Ik had in augustus een pda gekocht bij eurosys, maar had het 20september jammer genoeg terug moeten binnenbrengen omdat de batterij niet meer wou opladen.
Toen ik het binnenbracht vroeg ik hoelang het zou duren eerdat ik men apparaat terug zou hebben, ze zeiden +- 2weken.
...
Vier weken later
...
bel ik hun om te vragen hoe het zat. ze zeiden dat het nog niet binnenwas maar het niet lang meer zou duren.
...
2weken geleden belde ik opnieuw om te vragen hoe het zit, nu antwoorden ze met "volgend week zijn ze binnen".
...
Gisteren belde ik terug om te vragen hoe het zit, dit keer zei meneer dat het maandag zeker zou terug zijn.
...
------------------------------
Wat zouden jullie nu doen in mijn plaats indien 't apparaat maandag nog steeds niet terug is.
Ik heb het apparaat +- een maandje gehad en daarna 2maanden niet meer gezien.
Heb ik 't recht om men geld terug te eisen?
Met vriendelijke groeten,
Dit is mijn probleem:
-------------------------------
Ik had in augustus een pda gekocht bij eurosys, maar had het 20september jammer genoeg terug moeten binnenbrengen omdat de batterij niet meer wou opladen.
Toen ik het binnenbracht vroeg ik hoelang het zou duren eerdat ik men apparaat terug zou hebben, ze zeiden +- 2weken.
...
Vier weken later
...
bel ik hun om te vragen hoe het zat. ze zeiden dat het nog niet binnenwas maar het niet lang meer zou duren.
...
2weken geleden belde ik opnieuw om te vragen hoe het zit, nu antwoorden ze met "volgend week zijn ze binnen".
...
Gisteren belde ik terug om te vragen hoe het zit, dit keer zei meneer dat het maandag zeker zou terug zijn.
...
------------------------------
Wat zouden jullie nu doen in mijn plaats indien 't apparaat maandag nog steeds niet terug is.
Ik heb het apparaat +- een maandje gehad en daarna 2maanden niet meer gezien.
Heb ik 't recht om men geld terug te eisen?
Met vriendelijke groeten,
vraag gewoon u ding terug hersteld of niet en blijf er weg
".
)
)