Archief - 9 Lives ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
-Te veel web 2.0, creeër je eigen inhoud is er gewoon te veel aan. Het is hier geen plaats waar breezertjes even hun foto's en al gaan komen showen ze of met hun lief of wat dan ook.
-Traaaaaaaaaaaaag
-Main page zuigt nog eens qua layout, komaan ik wil die oude layout terug!

Kortom: dit stinkt

aXl_

Legacy Member
jongens jongens, gelle kunt toch allemaal een stukske zagen ze :)


(vote mixset forum +1 :unsure: )

Snd

Legacy Member
ben er van overtuigd dat als iemand meer dan een uurtje op het forum zit te lezen/posten hij/zij gegarandeerd hoofdpijn gaat krijgen van het te grote contrast van het lettertype met de achtergrond... hopelijk doen ze wat door met die templates!

Doggiedog

Legacy Member
mensen, mensen, akkoord ik ben ook niet echt tevreden met de kleuren (oranje is niet mijn ding, maar daar kunnen de designers ook niets aan doen ...), maar neem eerst eens de TIJD om er aan te wennen en geef de designers de tijd om de website op punt te stellen! Tis niet omdat jullie hier allemaal een rant gaan afsteken dat ze alles terug naar het oude gaan brengen. Verandering is een onlosmakelijk verschijnsel van evolutie, naar t schijnt.

Trouwens, ze moeten nog altijd nieuwe forum layouts toevoegen, en dat zal pas gebeuren als deze layout optimaal ingesteld is. Wie weet steken ze er dan wel de oude lay-out tussen. Dus ipv de makers direct aan te vallen, kunt ge beter een beetje constructief zijn. Als ge aardig genoeg zijt zullen ze die oude lay-out er misschien speciaal voor jullie zo rap mogelijk tussensteken ;)

128MB

Legacy Member
'k heb nu al pijn aan men ogen :p

En wrm is er zo'n logotje bij elke nickname?

En ALLES is onderlijnt in het Gebruikerspaneel menu :s

Karre

Legacy Member
128MB zei:
'k heb nu al pijn aan men ogen :p

Inderdaad en ik zit her nog maar een kwartier op en omdenduur beginde toch ook wel scheel te kijke als je dat hier echt actief leest ze :x

Phil

Legacy Member
Ik vind het best wel aangenaam. En de kleuren zijn wel mooi imo...

Alleen spijtig dat alles ineens een heel pak trager gaat (ik heb "lag" als ik scroll enzo, Extreem lastig.)

xyus89

Legacy Member
Zeg,

Kan iemand mij vertellen wanneer het games forum omsloeg naar het flair forum?

ik dacht dat dit een forum voor gamers was? en pc users?

Welke aap gebruikt ge nu zo fel witte kleuren?? ja ok , die gemiddelde vrouw zit 20 min per dag achter haar pc, als het voor die doelgroep gemaakt is kan ik er perfect voor inkomen, maar een pc gamer/gebruiker zit toch een pak meer achter zijn pc.

Achja als ze het forum kapot wille maken, laat ze dan maar doen.

xyus

Fax

Legacy Member
ik heb wat problemen met comments te plaatsen, het lukt gewoon niet.

de site is inderdaad trager, misschien wat overload van het starten etc ...

De kleuren, logo's etc zijn wel multimediaal maar iedereen zou het moeten kunnen veranderen... want die rode balken in het forum bevoorbeeld ... daar krijg ik koppijn van

Durin

Legacy Member
Mja, zal wel gewennen, maar toch als iemand de moeite wil doen om de oude mooie groen-blauwe interface terug te halen? Zou mij een plezier doen ^^

Zorofroozo

Legacy Member
^^

oh nee, gil!! verandering, daar kan ik niet tegen hoor :)

awel, het ziet er verdomd mooi uit !! pluim voor de webmaster(s)

en ja, blauw is misch wat aangenamer, maar wat maakt het, boeken komen al eeuwen in zwart wit, ik zie niemand die naar zwart blauw omzetten:p

deathsythe

Legacy Member
xyus89 zei:
Zeg,

Kan iemand mij vertellen wanneer het games forum omsloeg naar het flair forum?
lol :rofl:

en ja, blauw is misch wat aangenamer, maar wat maakt het, boeken komen al eeuwen in zwart wit, ik zie niemand die naar zwart blauw omzetten

jah probeer ke een wit gedrukt papier te lezen bij goe weer buiten in de zon :/
dit ist zelfde ma veel minder :X

Dakantochnie

Legacy Member
Beste mensen

Het hele 9lives-concept heeft Telenet (jaja, Telenet, er is niets verkocht) bakken geld gekost. Hier zijn jarenlang voorbereiding aan vooraf gegaan.
De nieuwe site is technisch gezien veel beter dan de oude, en ook het forum zal met der tijd meer functies bieden.
Echter moet alles nog op punt worden gezet (waar is =KO= toch als je hem nodig hebt om ons te komen zeggen hoe het moet), geef ons daar eventjes de tijd voor.

Ik persoonlijk vind de nieuwe forumskin best geslaagd, maar geen nood, het oude vertrouwde blauw komt ook terug. Dit is slechts een kwestie van tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan