Karre
Legacy Member
-Te veel web 2.0, creeër je eigen inhoud is er gewoon te veel aan. Het is hier geen plaats waar breezertjes even hun foto's en al gaan komen showen ze of met hun lief of wat dan ook.
-Traaaaaaaaaaaaag
-Main page zuigt nog eens qua layout, komaan ik wil die oude layout terug!
Kortom: dit stinkt
-Traaaaaaaaaaaaag
-Main page zuigt nog eens qua layout, komaan ik wil die oude layout terug!
Kortom: dit stinkt

)



