Archief - 9 Lives ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

liama

Legacy Member
als ik men mening mag zeggen over de nieuwe web site
dan is het niet echt men ding telenet was voor mij veel beter

en nu nu is de sfeer weg

en wtf sta nu 9 lives voor (voor 9 keer zo'n stunt uit te halen en de laatste keer dan zullen ze naar het gewone weer gaan)

neen dank u geef mij maar het vertrouwelijke uit


sorry telenet als je geld wilt verdienen doe het op een andere manier !!!!!!

vb mensen in de zak zetten die digitaal tv kopen ( telenet is het wel digitaal tv ? ik denk het niet ) ga maar eens na juist het zelfde bij de concurrenten

JanVH

Legacy Member
Er zijn al meerdere topics over 9Lives...
En er is niemand van de crewmembers die bij telenet werkt, dus kwenie waarom ge u laatste zin daar nog bij zet...

magnusjb1

Legacy Member
ik ben het helemaal met je eens
de site is lelijk, druk en onoverzichtelijk geworden
door de witte achtergrond leest het forum ook een stuk onrustiger

gewoon terug naar http://games.telenet.be!

janlaureys9

Legacy Member
Wa isda, mee alle sites dak dagelijks bezoek die van layout veranderen enzo.

Telenet Games, Teletet, Mafiablog, zattevrienden ook een tijdje geleden..., Hotmail, Youtube is ook vernieuwd een beeke.

Waar gaat de wereld naartoe ?

liama

Legacy Member
omdat telenet de website verkocht heeft om geld uit te sparen en te verdienen

Deetje

Legacy Member
Dit is zwaar triest. Echt... Nu heten we 9lives om niet meer gelinkt te worden met Telenet... zijn er nu nog mensen die het nodig achten hun beklag te doen bij ons over de provider.

Trouwens deze topic staat serieus fout. Hopelijk sluit een bevoegde mod deze topic vlug.

Telenet de site verkocht ...hahaha die is goed. Die schrijf ik in mijn lijstje van: domste forumposts van 9lives. Voila heb er al ééntje.

JanVH

Legacy Member
liama zei:
omdat telenet de website verkocht heeft om geld uit te sparen en te verdienen
Deze site is nog steeds eigendom van Telenet...
Onderaan: Copyright © 2006 Telenet - Bedrijfsinformatie - Juridische Informatie

Sh4rke

Legacy Member
Dat zwart op wit leest idd verschrikkelijk , de comments in op het gamenieuws zijn zeer onoverzichtelijk , hier op het forum is het pakken beter wel.
Ik heb de indruk dat alles en pak trager is , misschien door de overrompeling nu , of nog wat tweaken.

Positief zijn dan weer de nieuwe functies , persoonlijk gebruik ik er geen van, maar ik neem aan dat vele mensen dit toch zullen waarderen.

Beetje goed , beetje slecht dus , maar nogmaals : ik krijg nu al koppijn van dat wit

tip : zet tussen de comments bij het game nieuws ook telkens een gekleurd balkje zoals op het forum ?

TheAntropoid

Legacy Member
op de nieuws site gaan ze over naar het spelletjesgarnaal systeem.
Die nieuwe website ( arena 51 ) heeft de community daar ook kapot gemaakt.

Slecht bezig hoor

deathsythe

Legacy Member
de horror, op een p2 is deze site verschrikkelijk qua laadtijdn :p

Sephiroth

Legacy Member
bennet volledig met u eens, compleet schijtdesign nu...
9lives...

Dr. Doezel

Legacy Member
Ik vind deze site gewoon slecht. Is er geen mogelijkheid om de layout van vroeger der terug aan toe te voegen???

Hatzniezewieze

Legacy Member
Sh4rke zei:
Dat zwart op wit leest idd verschrikkelijk
Sh4rke zei:
maar nogmaals : ik krijg nu al koppijn van dat wit

Zijn jullie dan allemaal zo gewend om in de donkeren te leven dat jullie geen beetje lciht meer verdragen?

Ik vind het net positief dat ze eindelijk eens van dat zwartgallig layoutje af zijn...

Der is natuurlijk ook een andere oplossing om dit probleem constructief op te lossen: Draag uw steentje bij en maak een extra theme... Wie weet wordt dat later dan een extra optie in uw profiel en kun ge't weer allemaal mooi donker maken.

Grtzzzzz,
Hatznie.

128MB

Legacy Member
I feel like crying :cry:

Dit is zo lelijk en dom :sad:

De smileys passen zelf niet op dat wit :confused:

GregoryCo

Legacy Member
Dr. Doezel zei:
Ik vind deze site gewoon slecht. Is er geen mogelijkheid om de layout van vroeger der terug aan toe te voegen???

Kdenk da da later zou kunnen.
Kmoet zeggen, voor het moment vind ik het ook redelijk onoverzichtelijk, maar kdenk da da wel zal wennen.

Bontus

Legacy Member
ja het is zo lelijk, ik snap nog steeds niet waarom dat persé wit met rood en 9lives moet zijn.
dat ze dan gewoon de domeinnaam veranderen ofzo...

dotslasher

Legacy Member
ik krijg hoofdpijn van gewoon posts te lezen. (mss door zwart op wit)?

killerbeam

Legacy Member
ik vond de vorige kleuren iets meer hebben.
Wit en zwart en wat rood is eerder een forumuitzicht van een te oud forum.
Het vorige forum en de site vond ik moderner dan dit.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Jawadde, op het eerste zicht vind ik het wel cava, het is gewoon een kwestie van wennen.

edit: dus nu 9lives officieel is, komt er een nieuw mixsets subforum?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan