killgore
Legacy Member
Tenzij je je backbone dan natuurlijk weer zwaarder maakt (wat uiteindelijk telenet zen strategie is om onze snelheid weer te verhogen).wlibaers zei:Ja, dat is al lang de verwachting, maar de hoge kosten blijven een probleem. Bovendien worden de verbindingen naar de eindgebruikers altijd trager gehouden dan de backbone, anders zou je zeer snel met capaciteitsproblemen op de backbone zitten.
niet overdrijven he.GhO$T zei:Ook mijn idee erover.
Als het al uitkomt zal het misschien 37.500 keer duurden zijn ook, der bestaan al veel manieren om het internet veel en veel sneller te laten gaan, maar allemaal niet betaalbaar voor de gewone particulier.
reteiP zei:Telenet draait sinds dit jaar mooi positief en zo dus zonder te veel problemen moeten kunnen lenen voor zo'n infrastructuuur kost als fiber leggen.
Laat ons hopen dat België eens een positieve primeur inzake internet kan voorleggen.
Het probleem is dat telenet niet gaat willen opdraaien voor die kosten. Er moet immers concurrentie mogelijk zijn en dan gaan zij hun mooie fibernetwerk verplicht moeten delen.



