EclipX
Legacy Member
De evolutie van het bureaublad van Microsoft & Apple van 1984 tot op heden...
Voor de kenners is dit super intressant, en voor de niet-kenners, is dit wel leuk voor eens te zien, hoe Microsoft & Apple de afgelopen 22 jaar met elkaar concureerden!
edit: godverdomme, nu staan al die afbeeldingen er nu niet op
, klikken gaje!
Januari 1984: Macintosh System 1
April 1985: Macintosh System 2
November 1985: Microsoft Windows 1.0
November 1985: Microsoft Windows 1.0
Januari 1986: Macintosh System 3
Maart 1987: Macintosh System 4
1987: Macintosh System 5
December 1987: Microsoft Windows 2.0
December 1987: Microsoft Windows 2.0
April 1988: Macintosh System 6
Mei 1990: Microsoft Windows 3.0
Mei 1991: Macintosh System 7
Augustus 1992: Microsoft Windows 3.1
Augustus 1992: Macintosh System 7.1
Maart 1995: Macintosh System 7.5
Augustus 1995: Microsoft Windows 95
Juli 1997: Mac OS 8
Juni 1998: Microsoft Windows 98
Oktober 1999: Macintosh System 9
September 2001: Mac OS X 10.1
Oktober 2001: Microsoft Windows XP
Mac OS X 10.5
Microsoft Windows Vista
Hope you like it
Voor de kenners is dit super intressant, en voor de niet-kenners, is dit wel leuk voor eens te zien, hoe Microsoft & Apple de afgelopen 22 jaar met elkaar concureerden!
edit: godverdomme, nu staan al die afbeeldingen er nu niet op
, klikken gaje!
Januari 1984: Macintosh System 1
April 1985: Macintosh System 2
November 1985: Microsoft Windows 1.0
November 1985: Microsoft Windows 1.0
Januari 1986: Macintosh System 3
Maart 1987: Macintosh System 4
1987: Macintosh System 5
December 1987: Microsoft Windows 2.0
December 1987: Microsoft Windows 2.0
April 1988: Macintosh System 6
Mei 1990: Microsoft Windows 3.0
Mei 1991: Macintosh System 7
Augustus 1992: Microsoft Windows 3.1
Augustus 1992: Macintosh System 7.1
Maart 1995: Macintosh System 7.5
Augustus 1995: Microsoft Windows 95
Juli 1997: Mac OS 8
Juni 1998: Microsoft Windows 98
Oktober 1999: Macintosh System 9
September 2001: Mac OS X 10.1
Oktober 2001: Microsoft Windows XP
Mac OS X 10.5
Microsoft Windows Vista
Hope you like it



, maar over dat 'miniem' verschilletje mag natuurlijk niets gezegd worden