Stancke
Legacy Member
Jups,
Vandaag SB esthetica gehad. Op een vraag (nr.3 om precies te zijn
) had ik Tsjakovski verwisseld met Stravinski.
Nu,ik had eerst Stravinski opgeschreven maar ik was er niet zeker van en ik heb het dan na een tijd verandert naar Tsjakovski. Op het moment dat ik m'n SB wou indienen heb ik het dan térug verandert naar Stravinski....
Nu,ik keek in m'n blaadjes en het blijkt dus Stravinski te zijn,dus goed gegokt!
Voor mijn part kon het eender welke componist zijn maar ze zeggen altijd van 'je eerste gedacht is meestal de juiste' (wat ik hier dus ook heb toegepast)
Maar hoe komt dat eigenlijk dat je 'eerste keus meestal de juiste is' ?
Het onderbewustzijn van de mens of zijn er wetenschappelijke verklaringen voor?
Vond het toch eens intressant om te weten
Vandaag SB esthetica gehad. Op een vraag (nr.3 om precies te zijn
) had ik Tsjakovski verwisseld met Stravinski.Nu,ik had eerst Stravinski opgeschreven maar ik was er niet zeker van en ik heb het dan na een tijd verandert naar Tsjakovski. Op het moment dat ik m'n SB wou indienen heb ik het dan térug verandert naar Stravinski....
Nu,ik keek in m'n blaadjes en het blijkt dus Stravinski te zijn,dus goed gegokt!

Voor mijn part kon het eender welke componist zijn maar ze zeggen altijd van 'je eerste gedacht is meestal de juiste' (wat ik hier dus ook heb toegepast)
Maar hoe komt dat eigenlijk dat je 'eerste keus meestal de juiste is' ?
Het onderbewustzijn van de mens of zijn er wetenschappelijke verklaringen voor?
Vond het toch eens intressant om te weten



