wouter_dc
Legacy Member
Bij ons denkik ook erges in maart of zo.
's Morgens verzamelen denk ik alle scholen van Turnhout op de Grote Markt (of enkel onze school) Dan in stoet met veel groot lawaai richting scholeke. Daar speech van 2 personen van 6e waarin meeste leerkrachten van 3e graad/6e jaar worden uitgelachen. 's Middags barbecue, dan gaan we weetikveel wa doen. 's Avonds fuif waarschijnlijk
Voor de rest, thema van vrijdag: Freedom
Rest van de week mochten we ons niet verkleden, maar traditie schrijft voor dat toevallig iedereen op een dag volgens bepaald thema komt
Maandag: originele boekentassen-dag dachtik
Dinsdag: Johnny's en Marinas (as always)
Woensdag: Kleurendag, elke klas krijgt 1 kleur toegewezen. Wij hebben roze
Donderdag: Fancy, flashy en stylish. Daar moetik nog es over nadenken
Voor vrijdag dan algemeen thema. Iemand ideetje wat zo'n kostuum (volledig pak, een of ander beest meestal) kost voor te huren?
's Morgens verzamelen denk ik alle scholen van Turnhout op de Grote Markt (of enkel onze school) Dan in stoet met veel groot lawaai richting scholeke. Daar speech van 2 personen van 6e waarin meeste leerkrachten van 3e graad/6e jaar worden uitgelachen. 's Middags barbecue, dan gaan we weetikveel wa doen. 's Avonds fuif waarschijnlijk

Voor de rest, thema van vrijdag: Freedom
Rest van de week mochten we ons niet verkleden, maar traditie schrijft voor dat toevallig iedereen op een dag volgens bepaald thema komt
Maandag: originele boekentassen-dag dachtik
Dinsdag: Johnny's en Marinas (as always)
Woensdag: Kleurendag, elke klas krijgt 1 kleur toegewezen. Wij hebben roze
Donderdag: Fancy, flashy en stylish. Daar moetik nog es over nadenken

Voor vrijdag dan algemeen thema. Iemand ideetje wat zo'n kostuum (volledig pak, een of ander beest meestal) kost voor te huren?
ad:
) was