Archief - 100dagen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouter_dc

Legacy Member
Bij ons denkik ook erges in maart of zo.
's Morgens verzamelen denk ik alle scholen van Turnhout op de Grote Markt (of enkel onze school) Dan in stoet met veel groot lawaai richting scholeke. Daar speech van 2 personen van 6e waarin meeste leerkrachten van 3e graad/6e jaar worden uitgelachen. 's Middags barbecue, dan gaan we weetikveel wa doen. 's Avonds fuif waarschijnlijk :love:
Voor de rest, thema van vrijdag: Freedom :sop:
Rest van de week mochten we ons niet verkleden, maar traditie schrijft voor dat toevallig iedereen op een dag volgens bepaald thema komt
Maandag: originele boekentassen-dag dachtik
Dinsdag: Johnny's en Marinas (as always)
Woensdag: Kleurendag, elke klas krijgt 1 kleur toegewezen. Wij hebben roze :unsure:
Donderdag: Fancy, flashy en stylish. Daar moetik nog es over nadenken :p

Voor vrijdag dan algemeen thema. Iemand ideetje wat zo'n kostuum (volledig pak, een of ander beest meestal) kost voor te huren?

Psychodweep

Legacy Member
In Kortrijk kennen ze de 100 dagen niet, wel de 50 dagen en 250 dagen :p.

moemi

Legacy Member
in kortrijk idd niet, behalve 1 school ... Koninklijk Atheneum Kortrijk :sop: waar ik dus zat tot vorig jaar .. joepi, als enige school 100 dagen gevierd \o/ , terwijl met de 50 dagen zit zo't straatje stampende vol en is da tuurlijk veel meer sfeer enzo .. :sad:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
bij ons was da vroeger ergens eind januari dacht ik :P

dagindeling toen (3j geleden fzo al denk ik :( ) was
- smorges om 6u pinte gaan pakke fzo al in cafeke int dorp :D
- tegen uurke of 7u zo'n ochtendvieringske en eten erna opt school
- dan rond 8u15 liedjen zinge fzo en heel die nest opt podium van den eetzaal en den aula waar al die loserkes vant 3e tem 5e jaar zitten :P
- show voorbereiden die dan ergens in de vroege voormiddag was
- daarna naar leuven gegaan, zoektocht fzo was da en nog wa int stad rond hange
- savonds terug naar lommel voor te gaan eten enz en cantus
- dan nog feest in die zaal waart ete was en erna naart dorp tot 5u smorges fzo ^^

Matt.

Legacy Member
Bij ons is da alle klassen apart.
Vandejaar niets uitgespookt op school, der was heel de nacht bewaking... :D
De jaren dervoor hadden ze al stoelen en banken op 't dak gezet, de poorten toegelast enzo en ze wouden da ni meer meemaken... :p

's Ochtens ontbijten per klas
Daarna geweest gaan paintballen
Gaan eten 's middags
Gaan bowlen
Weer eten
Op café
100 dagen fuif

nonkel wulle

Legacy Member
Ik haat 100 dagen.
1.Marginaal
2.Marginaal

alleen al het feit dat ge u verkleed en op school 'de kleintjes' plaagt, leuk e? :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan