Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oXy zei:Bij ons is het 24 maart als ik het mij niet vergis. In de voormiddag verkleedt iedereen zich, elke klas in een ander thema. Op de "speelplaats" gebeuren er verschillende activiteiten. Dan is er een ontbijt voor het hele 6de, samen met een aantal shows (opgevoerd door elke klas). 'S middags gaat elke klas apart gaan eten. In de namiddag organiseert elke klas een activiteit (paintball, zwemmen, bowlen,... ) Daarna gaan we weer gaan eten (avondmaal). En tenslotte gaan we gaan feesten, naar fuif ofzo of naar een café. Wordt allemaal betaald met het geld dat verdiend is met de fuif.


oXy zei:Bij ons is het 24 maart als ik het mij niet vergis. In de voormiddag verkleedt iedereen zich, elke klas in een ander thema. Op de "speelplaats" gebeuren er verschillende activiteiten. Dan is er een ontbijt voor het hele 6de, samen met een aantal shows (opgevoerd door elke klas). 'S middags gaat elke klas apart gaan eten. In de namiddag organiseert elke klas een activiteit (paintball, zwemmen, bowlen,... ) Daarna gaan we weer gaan eten (avondmaal). En tenslotte gaan we gaan feesten, naar fuif ofzo of naar een café. Wordt allemaal betaald met het geld dat verdiend is met de fuif.
Stancke zei:zit je op men school toevallig?
Ik heb geen idee wanneer 100dagen bij ons is,ik trek me niets aan van die organisatie. Men konijnenpak ligt al klaar![]()

Plut0r zei:9 maart @ Brugge![]()




Ik vind van niet...djbramz zei:Toch ook maar flauw zo elke klas op zich of niet?
)

Math'ke zei:100 dagen fuiven, 100 % garantie voor 100 marginale gevechten !


Stancke zei:WOOOOOOOOOOOOOOT
Wat doe jij? Ik ben normaal al weg van Donderdagavond![]()
