Archief - 100dagen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Tja tis haast weer zover, de honderdagen komen eraan. Bij ons in aalter is het volgende week vrijdag, we hebbn ne zaluge show, een lekkere BBQ, wa bowlen en een zaluge fuif. Allemaal in thema leger.

Ma nu was mijn vraag wat er op de andere scholen allemaal gebeurt :p

oXy

Legacy Member
Bij ons is het 24 maart als ik het mij niet vergis. In de voormiddag verkleedt iedereen zich, elke klas in een ander thema. Op de "speelplaats" gebeuren er verschillende activiteiten. Dan is er een ontbijt voor het hele 6de, samen met een aantal shows (opgevoerd door elke klas). 'S middags gaat elke klas apart gaan eten. In de namiddag organiseert elke klas een activiteit (paintball, zwemmen, bowlen,... ) Daarna gaan we weer gaan eten (avondmaal). En tenslotte gaan we gaan feesten, naar fuif ofzo of naar een café. Wordt allemaal betaald met het geld dat verdiend is met de fuif.

Stancke

Legacy Member
oXy zei:
Bij ons is het 24 maart als ik het mij niet vergis. In de voormiddag verkleedt iedereen zich, elke klas in een ander thema. Op de "speelplaats" gebeuren er verschillende activiteiten. Dan is er een ontbijt voor het hele 6de, samen met een aantal shows (opgevoerd door elke klas). 'S middags gaat elke klas apart gaan eten. In de namiddag organiseert elke klas een activiteit (paintball, zwemmen, bowlen,... ) Daarna gaan we weer gaan eten (avondmaal). En tenslotte gaan we gaan feesten, naar fuif ofzo of naar een café. Wordt allemaal betaald met het geld dat verdiend is met de fuif.

zit je op men school toevallig? :unsure:

Ik heb geen idee wanneer 100dagen bij ons is,ik trek me niets aan van die organisatie. Men konijnenpak ligt al klaar:crazy:

djbramz

Legacy Member
oXy zei:
Bij ons is het 24 maart als ik het mij niet vergis. In de voormiddag verkleedt iedereen zich, elke klas in een ander thema. Op de "speelplaats" gebeuren er verschillende activiteiten. Dan is er een ontbijt voor het hele 6de, samen met een aantal shows (opgevoerd door elke klas). 'S middags gaat elke klas apart gaan eten. In de namiddag organiseert elke klas een activiteit (paintball, zwemmen, bowlen,... ) Daarna gaan we weer gaan eten (avondmaal). En tenslotte gaan we gaan feesten, naar fuif ofzo of naar een café. Wordt allemaal betaald met het geld dat verdiend is met de fuif.

Toch ook maar flauw zo elke klas op zich of niet?

Plut0r

Legacy Member
Stancke zei:
zit je op men school toevallig? :unsure:

Ik heb geen idee wanneer 100dagen bij ons is,ik trek me niets aan van die organisatie. Men konijnenpak ligt al klaar:crazy:

9 maart @ Brugge :woohoo:

ClayDavis

Legacy Member
Zele, 2Februari wast 100 dagen, 9 februari fuif (1500 man) voor de rest is er hier een show en een "stunt" (deze tijdens een speeltijd van 15 min)

zo was het vorig jaar toch bij mij, en dit jaar was er toch terug een show dus ik veronderstel dat alles hetzelfde is gebleven :P

KoenDK

Legacy Member
bij ons was het onder andere
ondertussen al 8 jaar geleden :eek:
dieren meebrengen op school

was wel fun met die kippen enzo :lol:

verder hingen er 100'en foto's van de leerkrachten omhoog in iedere gang
met uiteraard grappige tekst erover via photoshop

wij waren ook rond 6u op de morgen reeds op school geraakt
en we waren op zoek naar die paar lokalen die nog open waren

=> alle banken en stoelen in de gang, zo op elkaar gestapeld zodanig dat niemand door kon of op speelplaats gewoon

wc papier kan ook wonderen doen :lol:

^MystiQ

Legacy Member
100 dagen fuiven, 100 % garantie voor 100 marginale gevechten !

Sir.Killalot

Legacy Member
Op ons school niks :doh: kutdirectrice...

Ze stuurt ons naar de Panne om ons 100dage te gaan vieren, zo ver mogelijk vant school :doh:

Nja, 100dage stelt bitterweinig voor op ons school (Koninklijk Atheneum Denderleeuw), directrice heeft er een fobie van...

deathsythe

Legacy Member
wij binnen een maandje ofzo, ochja in aalst is nie echt ne vettn mjah kom soit, geen les dusjah :d

Brecht

Legacy Member
nu vrijdag hier, in de voormiddag eerst ontbijt, dan richting kortrijk gaan karten, en dan in de namiddag een of andere city parade door izegem me van die "praalwagens" en muziek enal :p

agrash

Legacy Member
bij mij was da nu vrijdag 3 weeksjes geleden

op mijn school moet iedere klas een dansje voorbereiden voor heel de school met kostuums
wij hadden YMCA gekozen (5 jongens) en de meisjes cheerleaders (10 stuks)

exploder

Legacy Member
9 maart

's Morgens laten we 1e tot 5e jaars via obstakels speelplaats binnenkruipen en met lippenstift/zwijnenstift op hun gezicht schrijven
Ze moeten attributen meedoen horend tot een bepaald thema, als ze dat niet meehebben zullen we hen straffen (laten eten van een vies papje ofzo:p)
Dan komen de leerkrachten binnen, die allemaal in een thema verkleed zijn, ze moeten over heel de speelplaats over banken lopen enzo.
Daarna moeten de leerlingen naar de les, en de leerkrachten (die nog verkleed zijn ook). Lessen worden voor 1e tot 5e jaars korter gemaakt.
Terwijl hebben de 6e jaars ontbijt, doen ze nog repetitie voor de show op school: 's middags is er een show van ongeveer 2uur, opgezet door de 6es, waar heel 't school naar toe komt kijken.
Da ist ongeveer:)

Oja, in die show wordt er vooral gespot met de leerkrachten :p

JackM

Legacy Member
Math'ke zei:
100 dagen fuiven, 100 % garantie voor 100 marginale gevechten !

zijt maar zeker :(

ma toch ga ik voor hermanos inglesos en spacid :D
die bruin mannen en jumpers moeten maar buiten gaan vechten of wa nog beter zou zijn, in een andere zaal fzo >_>

SeppaR

Legacy Member
Bij ons ist al weer van 19 januari geleden dat het 100-dagen geweest is.
Bij ons heet da dan wel dag van de zesdes (vroegere chrysostomos)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan