R0lex
Legacy Member
Hello,
wij worden hier thuis nu al een paar keer gebeld door 016744000.
Ik heb al eens teruggebeld naar dit nummer, maar er is telkens stilte.
Als het nummer belt is het gewoon stil, tot iemand toelegt of een computer of weet ik veel.
Ik had gelezen in google dat er nog mensen hiervan last hebben en dat het een kwaadwillig nummer is ofzo.
Heeft iemand nog ervaring met dit nummer?
Het is nogal enerverend.
De eerste keer toen het belde, was er een 'werknemer' van Tele2 die iets zei, tot het gesprek blokkeerde.
Maar bij Tele2 hebben ze geen nummers van 016 dacht ik,
nuja.
Grtz
wij worden hier thuis nu al een paar keer gebeld door 016744000.
Ik heb al eens teruggebeld naar dit nummer, maar er is telkens stilte.
Als het nummer belt is het gewoon stil, tot iemand toelegt of een computer of weet ik veel.
Ik had gelezen in google dat er nog mensen hiervan last hebben en dat het een kwaadwillig nummer is ofzo.
Heeft iemand nog ervaring met dit nummer?
Het is nogal enerverend.
De eerste keer toen het belde, was er een 'werknemer' van Tele2 die iets zei, tot het gesprek blokkeerde.
Maar bij Tele2 hebben ze geen nummers van 016 dacht ik,
nuja.
Grtz




